וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטופים הם הסחורה של נתניהו. הם משלמים את מחיר הכישלון

דן חלוץ

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 8:14

כדי להאריך את המלחמה ולהרוויח זמן, ראש הממשלה משתמש בחטופים כמטבע עובר לסוחר ומערים קשיים חוזרים ונשנים על כל עסקה. דמם על הידיים שלו, ועד שלא יחזרו הביתה - גם המדינה לא תחזור לעצמה | הרמטכ"ל ומפקד חיל האוויר לשעבר דן חלוץ בטור מיוחד לוואלה

בנימין נתניהו מתקבל בצעקות במג'דל שמס/מעריב

בנימין נתניהו - מר הפקרה.
האיש המוזר עם השיער הסגול המודבק, קוצב הלב, העיניים המרצדות בעצבנות והאצבעות הרועדות, נראה כמו האיש הרע מן האגדות. הוא אכן האיש הרע, אך לא באגדות, אלא במציאות חיינו. אדם אכזר, נטול רגש וחמלה. האיש הרע בסרט האימה שבו כולנו משמשים ניצבים.

"שקרן בן שקרן" כינה אותו שותפו לממשלה, ונתניהו אכן הצדיק זאת כל יום, כל שעה, באנגלית וגם בעברית. הוא מיתג עצמו כמר ביטחון ומר כלכלה, כאסטרטג עולמי ומר יחסים בינלאומיים, כמומחה לטיפול בטרור וכמר סייבר. תארים ללא כיסוי: היה זה מצג שווא, תרגיל הונאה של "מנהיג" נגד מדינתו.

כל הבלונים שהפריח התפוצצו באחת ב-7 באוקטובר 2023. התברר כי הוא שרלטן נטול כישורים ויכולות, שמכר את נשמתו לשטן בעבור הצלתו מאימת המשפט.

ראש הממשלה בנימין נתניהו. נערך עם AI, צילום: אוליביה פיטוסי, עיבוד תמונה
ב-7 באוקטובר 2023 - התברר כי הוא שרלטן נטול כישורים ויכולות. ראש הממשלה בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, נערך עם AI, צילום: אוליביה פיטוסי

הוא הפקיר את ביטחון ישראל, הוא ריסק את הכלכלה, הוא פגע ביחסים הבינלאומיים, הוא נכשל אסטרטגית ואזרחי ישראל שילמו וישלמו את המחיר. הוא הפקיר את הדמוקרטיה ובחר בדיקטטורה. הוא העביר את השלטון לחבורת מטורפים, גזענים, משיחיים ופשיסטים. הוא איפשר לחבורת משתמטים לעשוק את קופת המדינה, הוא מכר את הערכים שלנו לטובת הישרדות פוליטית ואישית שלו.

"טבח נתניהו" התרחש למרות האזהרות המוקדמות של מומחים ביטחוניים. הפקרת תושבי העוטף בדרום ותושבי הגליל בצפון לא היתה גזירת שמיים. היה זה ביטוי אכזרי להתנהלות חסרת האחריות של נתניהו ומערכות הביטחון.

הוא איבד את עשתונותיו באותו יום מר ונמהר. הוא התעשת אחרי שבוע, והבין שיש בידו אפשרות לסחור בחטופות ובחטופים. הוא החל לעשות בהם שימוש ציני כדי למשוך זמן ולהרחיק עצמו מן האירועים הזוועתיים של 7 באוקטובר. הוא "נחטף" על ידי הקיצונים בממשלתו.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
הפגנה בעד ונגד המהפכה המשפטית,קפלן תל אביב, 27 במרץ 2023. שלומי גבאי
"טבח נתניהו" התרחש למרות האזהרות המוקדמות של מומחים ביטחוניים. הפגנות ליל גלנט/שלומי גבאי

ההפקרה אינה חדשה לנתניהו. הוא הפקיר את חללי צה"ל אורון שאול והדר גולדין, הוא הפקיר את אברה מנגיסטו והישאם אל-סייד. בנימין המפקיר מתחיל בהפקרת הדרום והצפון כבר ב-2009, תוך כדי התעלמות מהתחמשות חיזבאללה בצפון וחמאס בדרום, תחת מדיניות של הכלה בצפון ו"חמאס הוא נכס" בדרום.

מה שקרה ב-6:29 ב-7 באוקטובר הביא לביטוי אכזרי את הכישלון האסטרטגי של מדיניות נתניהו, ששיאו 1,200 נרצחים וחללי צה"ל ו-243 חטופות וחטופים, המסמלים את גודל המחדל של הפקרת יישובי הדרום.

טיפולו של נתניהו בנושא החטופים ישמש אות קלון על מצחו לעולם ועד. הוא השתמש ומשתמש בהם כסחורה עוברת לסוחר, על מנת להאריך את המלחמה ולהרוויח זמן כראש ממשלה. דם החטופים שנרצחו בינתיים בעזה יהיה על ידיו של ראש הממשלה, שהערים קשיים חוזרים ונשנים על עסקאות שחרור.

אורון שאול הדר גולדין |הישאם אל סייד| אברה מנגיסטו. באדיבות המשפחה
ההפקרה אינה חדשה לנתניהו. אורון שאול, הדר גולדין, אברה מנגיסטו והישאם אל-סייד/באדיבות המשפחה

מדינת ישראל לא תחזור להיות אותה מדינה אם לא נחזיר את כל החטופים - החיים ואלה שאינם בחיים. החזרתם היא קרן האור בקצה המנהרה, שתאיר לנו את הדרך לבניינה המחודש של הארץ האהובה, ושיקום שני חבלי ארץ שראשיתם בחומה ומגדל.

המאמר לקוח מתוך הספר "מר הפקרה - מורשתו של נוטש החטופים", ביוזמת פורום משפחות להצלת החטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully