וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ברהט: גבר דקר למוות את אשתו, ונעצר עם כלי תקיפה

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 12:41

גבר בשנות ה-20 לחייו נעצר בחשד שדקר את אישתו למוות בשכונה 25 בעיר הדרומית, הרקע לאירוע פלילי. מד"א: הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום". משטרת ישראל: כוחות הוזעקו למקום האירוע, ביצעו את מעצרו של החשוד ותפסו כלי תקיפה"

ראש העיר רהט טלאל אלקרינאווי על הפשיעה במגזר הבדואי/עיריית רהט

גבר בשנות ה-20 לחייו חשוד בכך שרצח היום (שני) את אשתו ברהט. צוות מד"א שהוזעק לזירה דיווח על אישה בת 27 ללא סימני חיים וקבע את מותה במקום. משטרת ישראל עצרו את החשוד ותפסו כלי תקיפה במקום.

משטרת ישראל דיווחה כי פתחה בחקירה. "לפני זמן קצר התקבל דיווח אודות אירוע אלימות בשכונה 25 בעיר רהט, במהלכו גבר בשנות ה 20 לחייו דקר את אשתו בביתם", מסרו. "צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה במקום. כוחות משטרה של תחנת רהט והמחוז הדרומי הוזעקו למקום האירוע, ביצעו את מעצרו של החשוד תפסו כלי תקיפה במקום. הרקע לאירוע פלילי".

נהג אמבולנס נדרס למוות בכביש 2 סמוך לעתלית, 16 באפריל 2024. תיעוד מבצעי, מד"א
לאחר בדיקות רפואיות, מותה נקבע בזירה. אמבולנס מד"א/מד"א, תיעוד מבצעי

פראמדיקית מד"א נג'ם זייד סיפרה כי פציעת האישה הייתה קריטית, ולאחר בדיקות מותה נקבע בזירה. "חברנו לכוחות המשטרה שהובילו אותנו אל האישה ששכבה כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופה", תיארה זייד. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

לפני כחודש גבר כבן 40 נורה למוות ברהט. מהירי נפצעו גם אישה כבת 40 ותינוק בן חצי שנה. השלושה פונו ממרפאה מקומית על ידי צוות של מד"א לבית החולים סורוקה. מותו של הגבר נקבע בבית החולים, כשהאישה והתינוק נפצעו באורח קשה. מהמשטרה נמסר שכוחות של תחנת רהט והמחוז הדרומי הוזעקו למקום, והחלו לבצע פעולות חקירה, במקביל למאמצים לאתר מעורבים באירוע.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
טלאל אלקרינאווי. עיריית רהט, צילום מסך
"אנחנו במצב של אנרכיה ואיבוד שליטה". ראש עיריית רהט טלאל אלקרינאווי/צילום מסך, עיריית רהט

בחודש אוגוסט האחרון ראש העיר רהט, טלאל אלקרינאוי, שלח מכתב לשר התפוצות, עמיחי שיקלי, ולמפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי - ובו התריע מפני "קריסת הבטחון האישי ביישובי הבדואים בנגב". ראש העיר הזהיר מפני האלימות המשתוללת ביישובי הבדואים: "אנחנו במצב של אנרכיה ואיבוד שליטה זועק לשמיים". במכתב, כיתב גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

"מצב הביטחון האישי ביישובים הבדואים בנגב נמצא בשפל המדרגה, אנחנו כבר במצב של אנרכיה ואיבוד שליטה זועק לשמיים", כתב ראש העיר. "ריבוי מקרה הרציחות, התעצמות הפשיעה החמורה, הירי הבלתי פוסק בלילות ובימים, כמויות הנשק הבלתי חוקי והסחר בהם, זריקת רימונים על סמלי שלטון ומוסדות ציבור ועוד הרשימה ארוכה והיריעה קצרה. משטרת ישראל הינה הגורם האחראי על בטחון הפנים של תושבי מדינת ישראל והתשובים הבדואים הם חלק מתושבי המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully