וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לפתיחת הלימודים: הפגישה בין ארז וקיש התפוצצה - עוד לפני שהחלה

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 20:42

לפי גורם במשרד החינוך, ארז עזב את הפגישה עוד לפני שהתחילה. הפגישה נערכה שבוע בלבד לפני תחילת שנת הלימודים, ארז אמר "אני אומר לשר החינוך ולשר האוצר - אל תחריבו את החינוך בישראל. לא נפתח את שנת הלימודים."

ועידת החינוך של ישראל, של ישראל היום-רן ארז ראש ארגון המורים : "אין שום התקדמות מול משרד החינוך, שנה"ל הבאה לא תיפתח"/אורפאן;באדיבות כנס ישראל היום

שבוע לפתיחת הלימודים: הפגישה בין ארז וקיש התפוצצה - עוד לפני שהחלה

הפגישה בין יו"ר ארגון המורים רן ארז לבין שר החינוך יואב קיש היום (ראשון) הסתיימה בהמשך המחלוקת.

"הוזמנו לפגישת יחסי ציבור של השר, בושה של התנהלות" אמר ארז. "מילא משרד האוצר לא מבין בחינוך, אבל כשמשרד החינוך נותן יד ונכנע לדיקטט של האוצר, למרות הפגיעה בתלמידים ובהורים, זה תחתית החבית."

עוד הוסיף ארז "בהתנהלות חסרת תום הלב של החינוך והאוצר אני אומר להם Don't . אל תחריבו את החינוך בישראל. לא נפתח את שנת הלימודים."

הפגישה שנערכה היום הסתיימה ללא פיתרון ובמרחק שבוע בלבד מפתיחת שנת הלימודים.

רן ארז, יו"ר ארגון המורים בכנס לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ה, 20 באוגוסט 2024. שלומי גבאי
רן ארז, יו"ר ארגון המורים בכנס לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ה, 20 באוגוסט 2024/שלומי גבאי

הפגישה תחילה תוכננה פגישה בהשתתפות שלושת הצדדים- משרד החינוך, משרד האוצר, וארגון המורים- אך אתמול הציע שר החינוך יואב קיש לארז לקבוע פגישה אישית איתו, במקביל לפגישה שיערוך עם משרד האוצר, במטרה לגשר על הפערים.

לפי גורם במשרד החינוך, ארז הסכים לבקשה להגיע ללא עורכי דין כדי להקל על השיח. בפועל, התייצב במקום עם עורך דין ודרש שישתתף גם הוא, ועזב כשסורב - עוד לפני שהפגישה החלה.

חבר הכנסת משה קינלי טור-פז, חבר ועדת החינוך כתב ב-X (טוויטר): "יש סיכוי שבמקום לחזור לכיתה הילדים שלכם נשארים בבית בשבוע הבא. עוד קצת בית אחרי השנה הזאת. קיש עושה שרירים על ארגון המורים שדורש ובצדק את התאמות השכר שהובטחו לו. לממשלה לא אכפת. לשר לא אכפת. שהחינוך יחכה. שהילדים יחכו."

ממשרד האוצר נמסר: "משרד האוצר ממשיך במאמצים בכדי ששנת הלימודים בתיכונים תיפתח כסדרה.
היום, לבקשת שר החינוך, נערכה פגישה נוספת עם גורמי המקצוע מאגף השכר במשרד האוצר. בפגישה דנו בנחיצות השלמת ההסכם למערכת החינוך, בחלופות השונות ובהמשך המו"מ עם ארגון המורים.
לאחר מכן, שר החינוך אמור היה להיפגש גם עם יור ארגון המורים וצוותו. פגישה זו להבנתנו כלל לא התקיימה, על אף דרישות יור ארגון המורים עצמו למעורבותו של שר החינוך. פגישת מו"מ נוספת תתואם ליום שלישי עם ארגון המורים, אנחנו מצפים מארגון המורים להתעשת ולקיים מו"מ רציני ואחראי על מנת לאפשר את פתיחת שנת הלימודים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully