וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מתקפת המנע, תושבי הצפון קוראים לנתניהו וגלנט: "לכתוש את חיזבאללה"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 7:42

בעקבות מתקפת המנע בלבנון ומטח הרקטות של חיזבאללה בתגובה לכך, מאות תושבי הצפון קראו לרה"מ ושר הביטחון לצאת למתקפה נרחבת נגד ארגון הטרור שתביא לנסיגה של פעיליו עד הליטני. "כבר עשרה חודשים שאנחנו סובלים מעשרות ומאות מטחים כמעט מידי יום. הפעם אל תוותרו"

בווידאו:נפילת כטב"ם, כביש 98, 25 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מאות תושבי הצפון המיוצגים על ידי מטה "נלחמים על הצפון", קראו הבוקר (ראשון) לראש הממשלה
בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט לאחר מתקפת המנע של צה"ל בלבנון "לכתוש את חיזבאללה". כזכור, צה"ל יצא מוקדם יותר הבוקר בסדרת תקיפות למניעת איום מלבנון, כאשר על פי דיווח של הניו יורק טיימס מטוסי חיל האוויר תקפו משגרים של חיזבאללה, שהיו מיועדים לבצע ירי לעבר מטרות צבאיות במרכז הארץ, בהם בסיס הקריה בתל אביב.

"כבר עשרה חודשים שאנחנו סובלים מעשרות ומאות מטחים כמעט מידי יום. עד עכשיו כמעט ללא תגובה משמעותית, מלבד חיסולים ממוקדים ומתקפות שלא ייצרו הרתעה", אמרו תושבי הצפון. "הפעם אל תוותרו. הקו האדום נחצה כבר מזמן והפעם ישראל צריכה להשיב למתקפה ולא לוותר. לכתוש את חיזבאללה עד הליטני, להישאר עם רצועת ביטחון בתוך שטח לבנון, ולהישאר עם ניצחון לטווח הרחוק. אנחנו מחזקים את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, ואת ידי ממשלת ישראל בכל תגובה שתהיה משמעותית".

תקיפות צה"ל בדרום לבנון, 25 באוגוסט 2024. רויטרס
תקיפות צה"ל בדרום לבנון, 25 באוגוסט 2024/רויטרס

כאמור, חיזבאללה עדכן כי השלים את השלב הראשון בתגובה שלו, שלדברי ארגון הטרור מגיעה בעקבות חיסול רמטכ"ל הארגון פואד שוכר בביירות. בחיזבאללה טענו כי הם שיגרו יותר מ-320 רקטות לעבר 11 יעדים צבאיים, כולל לעבר היב"א במירון.

בעקבות המצב הביטחוני, איגוד ערים כינרת הודיע כי לאחר התייעצות עם פיקוד העורף, יסגרו כל חניוני חופי איגוד ערים כינרת, ולא יינתנו שירותי הצלה - עד להודעה חדשה. "אנו מבקשים מהקהל הרחב שלא להגיע לחופים", נמסר. בנוסף לא תתקיים היום שום פעילות באוניברסיטת חיפה, לרבות לימודים או מבחנים. העבודה תעבור להיות מהבית, מלבד פעילות חיונית במעבדות המחקר או בתחזוקה.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
בווידאו:שיגור מטחים לעבר ישראל, 25 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

גיורא זלץ, ראש המועצה האזורית הגליל העליון, אמר: "מקווה שבסיום האירוע הזה תהיה מציאות ביטחונית שונה שתאפשר את שובם הביתה של המפונים".

ראש העיר עכו, עמיחי בן שלוש, קיים הבוקר הערכת מצב עקב ירי טילים לעבר הגליל. ראש העיר קורא לציבור לפעול על פי הנחיות פיקוד העורף ולהימנע מהעברת מידע לא אמין. צה"ל יירט טיל מעל העיר עכו ועקב שברי היירוט נפצעה תושבת שפונתה לקבלת טיפול רפואי. כמו כן, בחלקי העיר היו הפסקות חשמל. הנושא טופל על ידי חברת חשמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully