וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגלית מוזס נגד נתניהו: "לא אגיע לפגוש אותך בזמן שחבריי נמקים במנהרות"

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 17:50

בת ה-77 שנחטפה מקיבוץ ניר עוז ושוחררה בעסקה בנובמבר, מסרה כי היא מסרבת להיפגש עם רה"מ לאחר שלשכתו הזמינה אותה: "לא רואה סיבה להגיע למפגש עם מי שמוכיח במעשיו ששיחרור החטופים לא בראש מעיניו ומפקירם למותם". בן זוגה לשעבר, גדי מוזס חטוף בשבי חמאס

מרגלית מוזס בעדות על השבי/מטב משפחות החטופים

מרגלית מוזס, ששוחררה משבי החמאס ובן זוגה לשעבר גדי מוזס חטוף מסרה היום (חמישי) כי לא תגיע לפגישה אליה זומנה מחר עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

היא שלחה לראש הממשלה את ההודעה הבאה: "מר נתניהו שלום רב. תודה על ההזמנה, אבל לא אקח חלק במפגש לצורכי צילום ויחסי ציבור בשעה שחברותיי וחבריי נמקים במנהרות חמאס בעזה.
במו עיניי ראיתי אותם בחיים בשבי ועכשיו בשל ההפקרה השניה מאז 7 באוקטובר, אנחנו מקבלים אותם בארונות קבורה".

עוד הוסיפה כי "לאור הדיווחים על עוד סיכול עסקה מצדך לשחרור החטופים אני לא רואה סיבה להגיע למפגש עם מי שמוכיח במעשיו ששיחרור החטופים לא בראש מעיניו ומפקירם למותם. אשמח להיפגש איתך באירוע קבלת הפנים ל-109 החטופים עם שובם לחיק משפחותיהם".

מרגלית מוזס מובלת על ידי כוחות צה"ל. 24 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
"במו עיניי ראיתי אותם בחיים בשבי ועכשיו בשל ההפקרה השניה מאז 7 באוקטובר". מרגלית מוזס/דובר צה"ל

ההודעה מגיעה לאחר שנמסר מטעם לשכת ראש הממשלה ביום שני כי "ראש הממשלה נתניהו ייפגש השבוע עם נשים ששבו משבי החמאס ושבני משפחותיהן עודם בשבי. הנשים ששבו בחודש נובמבר 2023 שוחררו במסגרת עסקת הנשים והילדים. רבות מהן ומבני משפחותיהן כבר פגשו את ראש הממשלה בפורומים שונים מאז פרוץ המלחמה. רה"מ רואה חשיבות רבה בפגישות עם בני משפחות החטופים, וזאת על מנת להקשיב, לעדכן ולשתף אותן במאמצים להשבתם של יקיריהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully