וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבירות מין חמורות בקשר אינטרנטי חוצה עולם: אישום נגד פדופיל ישראלי בן 18

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 14:58

הצעיר מואשם כי יצר קשר ברשת חברתית עם גבר מאוסטרליה, שהשתמש בבתו בת ה-6. לפי האישום, הילדה נדרשה להצטלם בעירום ולגעת בעצמה לטובת סיפוקו של הישראלי. עוד עולה מכתב האישום כי הישראלי קיבל מהגבר האוסטרלי סרטון ובו הוא מבצע בבתו מעשה סדום

בווידאו: 23 עצורים בחשד לעבירות מין ופדופיליה/צילום: דוברות המשטרה ושלומי גבאי

שיתוף פעולה בין משטרת אוסטרליה למשטרת ישראל הביא למעצרו של פדופיל בן 18 מישראל. עתה הותר לפרסום כי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה כתב אישום נגד הפדופיל הצעיר מנוף הגליל, המייחס לו עבירות מין בילדה אוסטרלית בת 6.

התיק שוב מדגים את האופן שבו עבירות מין חמורות מתבצעות באינטרנט ובמקביל כי רשויות האכיפה יכולות להעמיד לדין את מי שמבצע עבירות מין גם מרחוק מאוד, באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות.

משטרת אוסטרליה שחשפה את המקרה המזעזע המדובר, ועצרה את האב הפדופיל שם, היא שפנתה למשטרת ישראל כדי שתאתר את שותפו הישראלי, האיש עמו התכתב. החקירה בתיק נוהלה בידי יחידה 105 בלהב 433 להגנה על קטינים ברשת. החוקרים כאן ושם נדהמו לגלות כי מדובר בצעיר, בעצמו קטין.

עציר אזוק ברגליו. חיים גולדברג, פלאש 90
אילוסטרציה/פלאש 90, חיים גולדברג

על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת, הצעיר שהיה בן 17 בזמן ביצוע העבירות, נתקל בפוסט של האוסטרלי ברשת "טינצ'אט", החביבה על בני עשרה. השניים סיכמו על קיום שיחת וידאו צ'אט ברשת "דיסקורד", שבו יתעד האוסטרלי את בתו בת ה-6 בסיטואציות מיניות, בתמורה לתוכן פדופילי שהצעיר הישראלי ישלח לו. ואכן, האוסטרלי צילם עבור הישראלי את ילדתו בעירום, תוך שמכתב האישום עולה שהצעיר הישראלי שלח לו הנחיות מדויקות כיצד עליו לצלם את הילדה, באיזה תנוחות עליה להצטלם וכיצד על הילדה לגעת בעצמה ואף לגנוח עבור סיפוק דחפיו המיניים. כדי לוודא שמדובר בצילום חי, נדרשה הילדה לומר את שם הכינוי של הישראלי, במהלך שידור ניסיון. לפי עובדות כתב האישום, לבקשת הצעיר הישראלי, שלח לו האוסטרלי סרטון וידאו שבו הוא מבצע מעשה סדום בבתו.

בנוסף, מואשם הישראלי בהחזקת קבצי תועבה רבים שכוללים סרטונים ותמונות המתעדים ביצוע עבירות מין חמורות בילדים ובילדות בהם אף תינוקת כבת שנתיים. בכמה מהסרטים נראים מבוגרים אונסים ילדים במעשי מין שונים, חלקם בעת שהם זועקים ובוכים.

הצעיר הישראלי נעצר לפני כשלושה שבועות והוא מוחזק מאחורי סורג ובריח. שבוע אחר כך כבר הוגש כתב האישום. בד בבד, ביקשה התובעת, עורכת הדין נוי סויסה, להורות על מעצרו של הצעיר הישראלי עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו. שמו נאסר בפרסום בשל העובדה שביצע את העבירות בהיותו קטין.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"מדובר בבן טובים שנקשר לחלק מההתכתבויות. לפי המצב הראייתי הנוכחי ספק אם בסופו של יום יורשע בביצוע של עבירת מין כמתואר בכתב האישום", אומרת עו"ד לירון מלכה המייצגת את הנער הנאשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully