וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של יגב בוכשטב: "חייבים להוציא מעזה עכשיו את מי שעוד אפשר"

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 12:00

גופתו של בוכשטב הוחזרה לארץ, לצד גופותיהם של חמישה ישראלים נוספים שנחטפו ב-7 באוקטובר. "פחות חשוב לי איך הוא נהרג, מה שחשוב זה שהוא נחטף בחיים ויכלו להציל אותו אם היו מוציאים אותו בזמן", אומר אחיו, יובל

בווידאו:יובל, אחיו של יגב בוכשטב, לאחר חילוץ גופתו/אתר רשמי

יובל בוכשטב, אחיו של החטוף יגב בוכשטב שנרצח בשבי חמאס ברצועת עזה וגופתו הוחזרה היום לישראל, קרא הבוקר (שלישי) להשיב עכשיו את מי שעוד בחיים.

"לי חשוב להגיד שפחות חשוב לי איך הוא נהרג ולמה - מה שחשוב זה שיגב נחטף בחיים והוא היה חי בשבי ויכלו להציל אותו אם היו מוציאים אותו, בזמן אותו ואת שאר החטופים שנהרגו ביחד איתו", אמר בוכשטב.

"המסר שלי הוא פשוט: שאנחנו חייבים להוציא את מי שעוד אפשר בחיים עכשיו, כדי שלא יהיו עוד משפחות שיצטרפו אלינו למעגל הזה", הוא הוסיף.

יגב בוכשטב בן ה-35 מקיבוץ נירים נחטף יחד עם אשתו רימון קירשט בוכשטב, ששוחררה בעסקת החטופים בחודש נובמבר, אחרי 50 ימים בשבי. ב-22 ביולי פורסם כי נקבע מותו בשבי חמאס. אנשי נירים תיארו את בוכשטב כאדם צנוע ופשוט, שאהב את החיים בקיבוץ. כטכנאי סאונד במקצועו, היתה לו תשוקה עזה למוזיקה, ומגיל צעיר ניגן על גיטרה וחליל צד וכן על כלים נוספים, שאת חלקם בנה בעצמו. עם אשתו רימון, הוא גידל חמישה כלבים וחמישה חתולים, שאת חלקם אסף לשיקום.

החטוף  יגב בוכשטב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
החטוף יגב בוכשטב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כוחות צה"ל החזירו לישראל במבצע לילי את גופתו של בוכשטב, תושב נירים, וחמישה ישראלים שנחטפו לרצועת ב-7 באוקטובר: אברהם מונדר, יורם מצגר, אלכס דנציג וחיים פרי מניר עוז, ונדב פופלוול מנירים. כל השישה נחטפו בחיים, ומלב מונדר - הירצחם של כל היתר פורסם בעבר. 109 בני אדם עודם בשבי.

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully