וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רמון: "אמרתי לעינב צנגאוקר בפנים - הבן שלך לא יחזור"

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 20:18

רמון, לשעבר המשנה לרה"מ, הביע פסימיות גדולה לגבי ההסכם שנידון כעת בקטאר בראיון ל-103FM. לטענתו, במסגרת המתווה הנוכחי, חמאס לא יישמו את הפעימה השנייה של שחרור החטופים. "להפסיק את המלחמה בתנאי שכל החטופים חוזרים בפעימה אחת, עם כל המחירים הקשים"

עינב צנגאוקר בהפגנה בת"א: "נתניהו לא רוצה את החטופים בבית"/מטה משפחות החטופים

המשנה לרה"מ לשעבר חיים רמון הביע חוסר אמון קיצוני במתווה העסקה שנידונה כעת בפסגת המסע ומתן בקטאר. "העסקה שמוצעת היום היא הרעה מכל העולמות. בפועל נפסיק את המלחמה. מי שחושב שאחרי 42 יום בלחיצת כפתור נתחיל שוב את המלחמה - טועה. יחזרו לעוטף, לצפון, ויהיה קשה מאוד להמשיך את המלחמה" כך אמר היום (שני) בראיון ל-103FM.

"מכיוון שהמתווה הוא כך, ונקבל רק 20 חטופים חיים ולא את השאר, אין סיכוי שחמאס וסינוואר יישמו את החלק השני", הבהיר רמון. "אמרתי לעינב צנגאוקר בפנים- הבן שלה לא יחזור." אמר רמון. "מה שצריך להציע לסינוואר זה להפסיק את המלחמה בתנאי שכל החטופים חוזרים בפעימה אחת, עם כל המחירים הקשים. אם כולם יחזרו, יהיה לזה ערך שקשה לתאר מבחינת החברה הישראלית. והרוצחים השפלים? יגיע יומם. אם סינוואר אומר לא, זה רק מעיד שהוא לא רוצה לשחרר את כולם".

עינב צנגאוקר -כנס חירום- אי השבת החטופים תשנה את ישראל לדראון עולם, ניר עוז. אבי רוקח
"חמאס וסינוואר לא ישחררו את הפעימה השנייה של החטופים". עינב צנגאוקר בכנס החירום להשבת החטופים, אתמול/אבי רוקח

עוד התייחס רמון לקונספציה שנבנתה מול חמאס. "הייתה ברית בלתי כתובה בין נתניהו והימין, בתמיכת כל המערכות הפוליטיות והצבאיות ורוב המערכות התקשורתיות, עם השטן החמאסי. ציידו אותם במיליארדי דולרים, במאות אלפי חומרי בניין, ואמרו שצריך לחזק אותם", טען. "כולם אמרו את זה, בראשם נתניהו. האכילו את המפלצת הזאת מתוך תפיסת עולם שצריך לחזק את חמאס כדי להחליש את הרשות. הדברים האלו נאמרו בריש גלי."

בהמשך הוסיף: "עשינו טעויות נוראיות. התוכנית של להיכנס ולצאת מהרצועה הייתה תוכנית הרת אסון. כל פעם שאנחנו נכנסים ויוצאים חמאס משתקם. תראו מה קרה בח'אן יונס", אמר. "הממשלה והקבינט בראשות נתניהו, גלנט וגנץ טעו בתוכנית האסטרטגית, כי היא לא הייתה יכולה להשיג את יעד מיטוט חמאס הצבאי והאזרחי."

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

על ראש הממשלה לשעבר שרון אמר: "אני כועס עליו מאוד שהוא מת טרם זמנו. אני חושב שאם אריק היה נשאר בחיים היינו מצליחים. הייתה לו תוכנית גם לגדה, גם ליו"ש. בסוף היה לו קסם אישי שהיה קשה לעמוד בפניו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully