וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוקטיילים האהובים עליה, עוגה ונרות: מאות ציינו את יום הולדתה של החטופה רומי גונן

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 19:23

המשתתפים הגיעו בלבוש מנומר וצהוב, ההדפס האהוב על רומי וצבע מאבק משפחות החטופים. על הבמה, משפחתה כיבתה את הנרות ואיחלה לשובה. "כשתחזרי לא ארפה ממך, אשמור עלייך מכל משמר", אמר אביה של רומי, איתן. "אם יש גיבורת על בעולם - זו את", הוסיף

יום הולדת 24 לרומי גונן, החטופה בשבי חמאס 316 ימים/אורי סלע

יום הולדת לרומי גונן, החטופה כבר 316 יום, צוין היום (ראשון) במרכז פרס לשלום ביפו. המשתתפים, בהם משפחות חטופים, הגיעו עם פריטי לבוש מנומרים וצהובים, ההדפס האהובה עליה וצבע המאבק להשבת החטופים, ועוטים על ראשיהם זרי פרחים. בעמדות הבר מכינים את הקוקטיילים האהובים על רומי - ספייסי ביץ' ופורן סטאר מרטיני.

בין הנוכחים נמצאים חברי הכנסת ירון לוי, אפרת רייטן, קרין אלהרר - וגם פיני בלילי. רביב כנר שר על הבמה את השיר "קרן שמש".

"היא כל כך מקסימה, אני זוכרת כל רגע מהתקופה שהיא גרה איתי", סיפרה סבתא של רומי, דבורה. "ביום ההולדת שלה היא אמרה סבתא, אני אבוא לבקר אותך, אני מבטיחה, אחרי החגים, אחרי שמחת תורה אני אבוא לבקר אותך. אחרי שיהיא נחטפה ביקשתי תחליפו אותי במקומה, שאני אהיה שם והיא פה. שנה שלמה לא ראיתיאותה, אני מתגעגעת אליה, חולמת עליה ובחלום היא תמיד מחייכת".

יום הולדת 24 לרומי גונן, החטופה בשבי חמאס 316 ימים. אורי סלע, אתר רשמי
אנשים לבושיפ "מנומרומי" במרכז פרס לשלום ביפו/אתר רשמי, אורי סלע

משפחתה כיבתה את הנרות במקומה. "אני מבקש מכל האנשים שרואים אותי עכשיו לתת לילדיהם, אחותם, בני זוגם, נשיקה נוספת, והפעם בשם רומי. כי לא נוכל תעשות את זה היום. אני אופטימי חסר תקנה ויודע שניפגש בקרוב ונשלים לך כל מה שהחסרת והרבה יותר. וכשתחזרי לא ארפה ממך. אשמור עלייך מכל משמר ולא אפסיק לנשק וללטף אותך ולומר לך כמה שאת אלופה. אם יש גיבורת על בעולם - זו את. יש רק דבר אחד שאני רוצה בעולם הזה, שתחזרי הביתה", בירך אביה

אחיה בירכו אחריו. "אין לנו איך לתאר את האהבה אלייך בתור אחות גדולה. כמו בכל שנה נאחל לך מזל טוב, והפעם מכל הלב. מזל טוב שיוציא אותך מחושך לאור. את השמש ואנחנו בטוחים שאת מאירה את המקום שבו את נמצאת. רומצ'י, אל תאבדי תקווה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
יום הולדת 24 לרומי גונן, החטופה בשבי חמאס 316 ימים. אורי סלע, אתר רשמי
יום הולדת 24 לרומי גונן, החטופה בשבי חמאס 316 ימים/אתר רשמי, אורי סלע
רומי גונן. באדיבות המשפחה
"חוגגת בכל הזדמנות שאפשר, היא מצפה שיחגגו איתה בכל 24 השעות של יום ההולדת"/באדיבות המשפחה

רומי ציינה היום יום הולדת 24 בזמן שמשפחתה מנסה לקדם את שחרורה בשורת פעולות להעלאת המודעות בהשראתה, בהן קריאה ללבוש מנומר, בקשה לבצע מעשים טובים בסגנון שלה, הכנת משקאות שאוהבת בברים, ואירוע יום הולדת חלופי עם מוזיקאים וחברים קרובים.

"רומי ילדה שאוהבת ימי הולדת", סיפרה ירדן גונן על אחותה. "היא חוגגת יום הולדת חצי, יום הולדת עברי ובכל הזדמנות שאפשר. היא אוהבת יחס כבר מהשעה 00:00 ואם חטאת ואיחרת בדקה אתה בבעיה. בגלל שהיא יודעת לחגוג טוב לאחרים, היא מצפה שיחגגו יחד איתה בכל 24 השעות של יום ההולדת".

בחודשים האחרונים, רבים העלו לרשתות החברתיות תמונה שלהם לובשים את ההדפס האהוב על רומי - מנומר. כל רביעי הוא יום "מנומרומי". "יש לה הכול במנומר, גרביים, מכנסיים, נעליים, חולצות, בגד ים, קימונו, סיכה לשיער, קייס לטבק, פאוץ'. הכול בהשראה של עדן בן זקן הזמרת האהובה עליה", סיפרה ירדן, ואמרה כי היא מקווה שגם היום ילבשו מנומר לכבודה. גם צהוב, צבע המאבק להשבת החטופים, יספיק לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully