וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנדב למען משפחות אבלות - ומשפחתו נכנסה למעגל השכול: יותם נפל בקרב בעזה

עודכן לאחרונה: 17.8.2024 / 21:08

הותר לפרסום: רס"ן במיל' יותם יצחק פלד, בן 34 מראש העין, נפל בקרב במרכז הרצועה. פלד נהג להתנדב בארגון חסד חיים ואמת, למען משפחות שכולות ואבלות. עכשיו, באופן מצמרר, הדפיקה הנוראה בדלת הגיעה גם למשפחתו

פעילות צה"ל ברצועת עזה/דובר צה"ל

רס"ן במיל' יותם יצחק פלד, בן 34, מראש העין, מפקד פלוגת סיוע מנהלתית בגדוד 8119, חיל הלוגיסטיקה, נפל בקרב במרכז רצועת עזה. פלד היה מתנדב בארגון חסד חיים ואמת, שעוזר למשפחות שכולות ואבלות. בארגון "בית חם לכל חייל" מסרו עם צאת השבת כי הם משתתפים בצער המשפחה והזכירו את פעילותו ההתנדבותית.

רז שגיא ראש עיריית ראש העין, שבא גר פלד אמר גם כן: "ראש העין אבלה על נפילתו של תושב העיר רס"ן במיל' יותם יצחק פלד ז"ל, מפקד פלוגת סיוע מנהלתית בחטיבת הלוגיסטיקה שנפל בקרב במרכז רצועת עזה. צוותי העירייה מחבקים את המשפחה בשעה קשה זו ויסייעו בכל שיידרש. יהי זכרו של יותם יצחק ברוך".

רס"ן (במיל') יותם יצחק פלד. דובר צה"ל
רס"ן (במיל') יותם יצחק פלד/דובר צה"ל

ביום שני האחרון, סמל עומר גינזבורג, בן 19 מקריית טבעון ולוחם בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים, נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה.

"תמיד היה ברור לו שהוא הולך לקרבי. היה ידוע לכולם שעומר ילך לקרבי והוא שמח ששובץ לצנחנים", סיפרה לוואלה מיקה טל בת ה-17, החברה הצמודה של עומר בשנה וחצי האחרונות. "למדתי שנה מתחתיו בבית הספר אורט וחברים משותפים הפגישו בינינו. הוא היה בן אדם שכשאתה מסתכל לו בעיניים אתה יודע שהלב שלו והנפש שלו טהורים. הוא היה עושה הכל בשביל החברים שלו ובשביל המשפחה שלו אבל לא רק עבור הקרובים - עבור כל מי שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully