וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אוהבת אותך חיים שלי, תשמור על עצמך": סמל עומר גינזבורג נפל בקרב בעזה

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 10:21

גינזבורג, לוחם בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים גר בקריית טבעון, נפל בקרב בדרום הרצועה. "לא הצלחנו לישון הלילה מרוב כאב", ספדה לו חברת המשפחה. "הוא שמח ששובץ לצנחנים", סיפרה זוגתו מיקה, שעוד הספיקה לכתוב לו הודעה אחרונה לפני שנכנס לרצועה: "אני גאה בך הכי שיש"

תוואי תת-קרקעי באורך של כ-3 קילומטרים הושמד במסדרון במרכז הרצועה/דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר הבוקר (שני) לפרסם כי סמל עומר גינזבורג, בן 19 מקריית טבעון ולוחם בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים, נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה.

"תמיד היה ברור לו שהוא הולך לקרבי. היה ידוע לכולם שעומר ילך לקרבי והוא שמח ששובץ לצנחנים", סיפרה לוואלה מיקה טל בת ה-17, החברה הצמודה של עומר בשנה וחצי האחרונות. "למדתי שנה מתחתיו בבית הספר אורט וחברים משותפים הפגישו בינינו. הוא היה בן אדם שכשאתה מסתכל לו בעיניים אתה יודע שהלב שלו והנפש שלו טהורים. הוא היה עושה הכל בשביל החברים שלו ובשביל המשפחה שלו אבל לא רק עבור הקרובים - עבור כל מי שצריך".

"בתחילת המלחמה כשהיה יוצא לסופי שבוע, הוא קודם כל היה הולך לעוטף עזה כדי לסייע בשיקום הקיבוצים. כזה הוא היה". היא הוסיפה. "בפעם האחרונה דיברתי איתו ביום חמישי שעבר לפני הכניסה האחרונה, שניה לפני שאמרו להם לכבות טלפונים והם נכנסו לשטחי כינוס. אח"כ עוד הספקתי לשלוח לו הודעה אחרונה, שניה לפני שהוא כיבה את הטלפון, חזרתי על הדברים שאמרתי לו בטלפון. אני אוהבת אותך חיים שלי, תשמור על עצמך, אני גאה בך הכי שיש", כתבה מיקה לעומר.

סמל עומר גינזבורג ובת זוגו מיקה. באדיבות המצולמים
"הוא היה בן אדם שכשאתה מסתכל לו בעיניים אתה יודע שהלב שלו והנפש שלו טהורים"/באדיבות המצולמים

"היה ברור שהוא הולך לקרבי כמו רוב הנוער שלנו בישוב", סיפר יהורם טל, אבא של מיקה, "הוא אהב את הצנחנים ותמיד היה מספר שהוא אוהב את המסלול שהוא עושה". עוד סיפר. "הוא היה עלם חמודות, ילד זהב שאין מילים לתאר. הוא היה כזה שתמיד לוקח אחריות. לפני כמה שבועות הייתה להם תאונה קטנה עם האוטו בדרך חזרה ממסיבת יום הולדת של חברה של מיקה, הוא נהג, ומה שנחרט לי זה כמה הוא לקח על עצמו את האחריות שאולי היה צריך לשמור יותר על מיקה. הוא כעס על עצמו שהוא סיכן אותה. אני הייתי צריך להרגיע אותו שלא קרה כלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
ההודעה האחרונה שנשלחה לסמל עומר גינזברג ז"ל. -, צילום מסך
"הספקתי לשלוח לו הודעה אחרונה לפני הכניסה לעזה, שניה לפני שהוא כיבה את הטלפון"/צילום מסך, -

"הנורא מכל. עומר, הבן של צחי ומאיה, נהרג בקרב", ספדה לו חברת המשפחה תושבת קריית טבעון ד"ר ענבל קיבנסון בר-און, "זו משפחה מקסימה, פטריוטית, יפת תואר, נדיבת לב, צנועה, אוהבת אדם, עשויה מכל מה שטוב ומשובח בארץ הזו, והתיאור הזה הוא כמעט כלום ממה שיש עוד לומר". היא שיתפה, "לא הצלחנו לישון הלילה מרוב כאב. ככה ממש נשבר לנו הלב לחתיכות שלא ישובו לעצמן. יהי זכרו של עומר ברוך".

"לצערנו הגדול התבשרנו היום על מותו של בוגר בית ספרנו סמל עומר גינזבורג ז"ל, לוחם בחטיבת הצנחנים, אשר נפל בקרבות בעזה", ספדו לו בבית הספר בו למד. "כולנו שותפים לאבלה של משפחת גינזבורג שאיבדו את בנם, וכואבים את כאבם של תלמידנו - יותם מכיתה יא-2 ומתן מכיתה ט-2, אשר איבדו אח. הצוות החינוכי של בית הספר מתארגן לליווי המשפחה יחד עם השירות הפסיכולוגי, גורמי הרווחה והצוות הטיפולי של בית הספר ומשרד החינוך. טרם התקבל מידע על פרטי ההלוויה והשבעה. נעדכן בהמשך כשייודעו לנו הפרטים. בכל מקרה שבו תרצו להיוועץ ולשתף את הצוות החינוכי, אנחנו כאן בשבילכם".

סמל עומר גינזבורג. דובר צה"ל
"אדם מקסים, חייכן ואופטימי". סמל עומר גינזבורג/דובר צה"ל

ראש המועצה המקומית קריית טבעון עידו גרינבלום סיפר הבוקר: "עומר גינזבורג מגדוד 101 ומאורט קרית טבעון גדל וגר אצלנו בקרית חרושת. כואב ועצוב. אדם מקסים, חייכן ואופטימי, עם אנרגיות טובות ולב רחב. חיבוק גדול לכל משפחת גינזבורג היקרה. יהיה זכרו ברוך".

חברת הכנסת לשעבר שרון רופא אופיר, שכיהנה כסגנית ראש המועצה המקומית קרית טבעון, סיפרה לוואלה: "עומר היה ילד מתוק וחייכן. למד בשכבה עם הבן שלי בבית הספר קריית עמל. הבוקר כשדיברנו הוא אמר לי 'אמא את קולטת שתהיה תמונה שלו על קיר הנופלים בספריה? המקום שישבנו יחד בכיתה א' והסבירו לנו מי אלו בתמונות, עכשיו תהיה תמונה של ילד מהשכבה שלי. בגילי'. הלב מסרב להאמין. שולחת חיבוק למשפחת גינזבורג בשעתם הקשה להורים ולאחים. יהי זכרו ברוך וחקוק בליבנו לעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully