וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזרה לחאן יונס: צה"ל לקראת תמרון בשכונה שטרם פעל בה

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 7:55

צה"ל הטיל כרוזים המורים על פינוי האוכלוסייה האזרחית בשכונת אל-ג'לאא שבצפון חאן יונס, בעקבות ניצול האזור ההומניטרי לפעילות טרור וירי לעבר ישראל. מצה"ל נמסר כי הפינוי מתבצע גם באמצעות הודעות SMS, הודעות קוליות מוקלטות, שיחות טלפון ושידורי מדיה בערבית

תוואי תת-קרקעי באורך של כ-3 קילומטרים הושמד במסדרון במרכז הרצועה/דובר צה"ל

דובר צה"ל הודיע הבוקר (ראשון) כי הטיל כרוזים המורים על פינוי האוכלוסייה האזרחית בשכונת אל-ג'לאא שבצפון חאן יונס, שכונה שצה"ל נמנע מלתמרן תמרון מלא על כולה עד כה, בעקבות ניצול האזור ההומניטרי לפעילות טרור וירי לעבר ישראל.

"עקב פעולות טרור רבות, השהות במרחב זה הפכה מסוכנת. לכן, בעת הזו תתבצע התאמה של המרחב". עוד נמסר מדובר צה"ל: "ההתאמה הינה ביחס למידע מודיעיני מדויק לפיו ארגון הטרור חמאס מיקם תשתיות טרור באזור שהוגדר כמרחב הומניטרי".

התאמת המרחב ההומניטרי ומרחב הפינוי של שכונות בחאן יונס שצה"ל טרם תמרן בהן עד כה. דובר צה"ל
התאמת המרחב ההומניטרי ומרחב הפינוי של שכונות בחאן יונס שצה"ל טרם תמרן בהן עד כה/דובר צה"ל

מצה"ל נמסר כי פעולות הפינוי מתבצעות גם באמצעות הודעות SMS, הודעות קוליות מוקלטות, שיחות טלפון ושידורי מדיה בערבית. עם זאת, נציין כי במסגרת פינוי האוכלוסייה הועברו מסרים למקבילים במערכת הבריאות הפלסטינית וגורמי הקהילה הבינלאומית כי אין צורך לפנות את בתי החולים שבמרחב ההומניטרי.

האזהרה המוקדמת מתבצעת על מנת לצמצם את הפגיעה באוכלוסייה האזרחית ולהרחיק אותה ממרחב הלחימה. מצה"ל נמסר כי הצבא עומד לפעול בעוצמה נגד ארגוני הטרור, ולכן קורא לאוכלוסייה שנותרה בשכונת אלג'לאא להתפנות באופן זמני אל המרחב ההומניטרי המותאם.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
עשרות מחבלים חוסלו ביממה: 24 שעות בחאן יונס. דובר צה"ל
פעילות כוחות צה"ל בחאן יונס/דובר צה"ל

כזכור, כחלק מהמאמץ למנוע את שיקומו של חמאס ברצועת עזה, ועקב מודיעין המעיד על הימצאות מחבלים ותשתיות טרור, צה"ל פתח ביום שישי במבצע נוסף בעיר חאן יונס שבדרום הרצועה - השלישי מאז פרוץ המלחמה. מי שמופקדת על הפעולה בעיר היא אוגדה 98.

לוחמי צוות הקרב 7 וחטיבת הצנחנים פתחו בלחימה בעיר - מעל ומתחת לקרקע, שם הם מטהרים את המרחב ממחבלים ומאתרים ומשמידים אמצעי לחימה ותשתיות טרור. במקביל לכניסה הקרקעית, מטוסי קרב, מסוקי קרב ומרכז האש של אוגדה 98 תקפו בסוף השבוע יותר מ-30 מטרות חמאס בהם מחסני אמל"ח ומתחמי כינוס למחבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully