וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי מחאה צילמו את הספר "מר הפקרה" על קבר אביו של נתניהו, המשפחות התנערו

עודכן לאחרונה: 17.8.2024 / 17:53

כחלק מקמפיין שקרא לצלם את הספר באתרים שונים ולהעלות לרשתות החברתיות, אלמונים הניחו אותו על קברו של בן ציון נתניהו. התמונה לא אושרה לפרסום בשל פוגענותה ו"פורום חיים" שהוציא את הספר התנער מהמעשה: "מגנה בתוקף את השימוש הלא ראוי"

הספר מר הפקרה/מטה משפחות החטופים

מפגן שנוי במחלוקת של מחאה על קבר אביו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ארע היום (שבת), לאחר שאלמוני צילם את הספר "מר הפקרה" על הקבר והעביר אותו בקבוצת ווטסאפ. הצלם נענה לבקשת "פורום חיים", ארגון של משפחות חטופים שקרא לצלם את הספר ולהעלות עם תיוג את התמונה לפייסבוק ולטוויטר. עם זאת, הצילום המתויג לא אושר לפרסום, בשל התנגדות של חלק מהמשפחות, שראו בכך זילות.

צילום של הספר "מר הפקרה" על קברו של בן ציון נתניהו. ללא קרדיט, מערכת וואלה
צילום של הספר "מר הפקרה" על קברו של בן ציון נתניהו/מערכת וואלה, ללא קרדיט

פורום חיים התייחס היום למעשה החריג בהודעה שבה נאמר: "הספר 'מר הפקרה - מורשתו של נוטש החטופים' הודפס בכ-60 אלף עותקים עד היום, ועשרות אלפים עוד בדרך. בעת הזאת במיוחד, אנו סבורים כי על מר הפקרה, בנימין נתניהו וסביבתו להתמקד באישור העסקה ולהחזיר את החטופים הביתה מיד".

הפורום הוסיף את הסתייגותו בהמשך ההודעה: "אנחנו עדים לגל של ניסיונות ספין והשמצות שמכוונים למשפחות החטופים ולספר שמביך בצדק את מר הפקרה, והם לא ירפו את ידינו - נהפוך הוא. למען הסר ספק, אנו מגנים בתוקף את השימוש הלא ראוי הזה בספר. מזמינים אתכם לחפש בגוגל וברשתות החברתיות "מר הפקרה", לקרוא ולשמוע את הדברים הברורים שאנחנו אומרים בנושא".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
צילום של הספר "מר הפקרה" על קברו של בן ציון נתניהו. ללא קרדיט, מערכת וואלה
צילום של הספר "מר הפקרה" על קברו של בן ציון נתניהו/מערכת וואלה, ללא קרדיט
הספר "מר הפקרה" בהפגנת החרדים ליד הבקו"ם. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הספר "מר הפקרה" בהפגנת החרדים ליד הבקו"ם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לעומתם היו גם שראו את המעשה בחיוב. אחד מהאנשים שנכחו בצילום הספר על הקבר: במסגרת הקמפיין סביב הספר, לקחנו יוזמה ועמדה. אם זה ימשיך לרוץ ויצלמו את הספר גם בבית חולים, או בשריפות בצפון, או בטנק בעזה - מה טוב. לראות את המורשת של מי שהיה היסטוריון, בן אחד שלו גיבור ישראל ואחד איש החורבן של ישראל. יש אנשים שיש להם בטן יותר רגישה, וזה מעשה בוטה מדי בשבילם. זכותם. אני לא מתרגש מזה, אני יותר הארדקור ובוטה. אם זה יתחיל לרוץ עשינו את שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully