וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל אישר כי חיסל שני מחבלי חיזבאללה; תושבים בצפון התבקשו לשהות בסמוך למרחב מוגן

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 11:50

המחבלים שהו באזור מרג' עיון והותקפו ע"י כלי טיס של חיל האווויר. בנוסף, מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי במרחב עייתא א-שעב. תושבי הצפון התבקשו להיות בקרבת מרחבים מוגנים עד הודעה חדשה: "הישמעו להנחיות פיקוד העורף ועקבו אחר הודעות הרשות"

צה"ל חיסל שני מחבלים המשויכים לארגון הטרור חיזבאללה ותקף מבנה צבאי של הארגון/דובר צה"ל

צה"ל אישר הערב (רביעי) כי חיסל שני מחבלים מארגון חיזבאללה בשטח דרום לבנון. כלי טיס זיהו אותם באזור מרג'עיון ותקפו אותם מהאוויר. בנוסף, מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי במרחב עייתא א-שעב.

ברקע המתיחות ראש העיר של קריית שמונה הנחה את תושבי העיר להשמע להוראות הבטיחות.
"בהמשך לאזעקה שנשמעה בקריית שמונה בעקבות שיגורי רקטות מלבנון, אנו מעדכנים כי אין נפגעים ולא דווח על נזק", נמסר. "לאחר הערכת מצב שקיימנו ובהמשך לאירועי היום, אנו מבקשים מתושבי קריית שמונה השוהים בעיר, להימנע מהתקהלויות, להיות בקרבת מרחבים מוגנים, להישמע להנחיות פיקוד העורף ולעקוב אחר הודעות הרשות".

עדיין לא ברור אם המתקפה מהצפון תהיה מתקפה משולבת או נפרדת. כעת, מופעל לחץ בינלאומי רב על איראן וחיזבאללה להימנע ממתקפה נרחבת, במיוחד לקראת חידוש המשא ומתן על הפסקת אש בעזה בהמשך השבוע.

כלי רכב הותקף במרג׳עיון בדרום לבנון על ידי כטבם של חיל האוויר, 14 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כלי טיס זיהו - ותקפו. זירת החיסול באזור מרג' עיון שבדרום לבנון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מתחילת המלחמה תקף צה"ל כ-6,800 מטרות מהקרקע ומהאוויר. מנתונים שהוצג לשר הביטחון עולה כי בשבוע האחרון בוצעו 52 תקיפות על ידי כוחות יבשה של צה"ל נגד יעדי טרור בדרום לבנון, ועוד 51 תקיפות אוויריות. בצה"ל שיבחו את יכולות האיסוף הקרבי של פיקוד הצפון וסגירת מעגלי אש מהירים, כאשר רק בשבוע האחרון חוסלו מאש צה"ל 22 מחבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully