וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"100 אלף מפונים, ואתה עסוק בהר הבית?": צעקות לעבר השר וסרלאוף

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 12:48

בזמן שנאום בכנס בחיפה, ספג השר ביקורת קשה: "זמן שתושבים מפונים מהבתים והיישובים חוטפים רקטות וטילים, שר נגב וגליל מוצא זמן לעלות על הר הבית?". הבוקר הבהיר השר שעדכן את ראש הממשלה לפני כשבועיים כי בכוונתו לעלות להר לצד השר בן גביר

צעקות בזמן נאום השר וסרלאוף: "אנחנו חוטפים טילים, ולך יש זמן לעלות להר הבית?"/מערכת וואלה

על רקע עלייתו להר הבית לצד השר בן גביר, השר לפיתוח הנגב והגליל יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית) ספג היום (רביעי) קריאות גנאי וצעקות במהלך כנס שנערך למען תושבי הצפון.

במהלך כנס "צפון אדום" בחיפה, בשעה שהשר וסרלאוף נאם, מתחה חברת מועצת העיר יעל שנער ביקורת קשה על סדר העדיפויות שלו. "בזמן שתושבים מפונים מהבתים והיישובים חוטפים רקטות וטילים, שר נגב וגליל מוצא זמן לעלות על הר הבית?", תהתה. בהמשך, בשיחה עם "וואלה", הסבירה את עמדתה. "אני לא נגד העלייה להר הבית, גם אני פעם עליתי", הבהירה, "אבל זה שר שיש לו 100 אלף מפונים, בכל יום נופלים חיילים יש חטופים - וזה מה שהוא בוחר לעשות בכזו תשוקה?"

יצחק וסרלאוף, ועידת צפון אדום, 14 באוגוסט 2024. יואב איתיאל
יצחק וסרלאוף, ועידת צפון אדום, 14 באוגוסט 2024/יואב איתיאל

רק הבוקר גילה השר וסרלאוף, בראיון ל-103FM, כי עדכן את ראש הממשלה לפני כשבועיים על כוונתו לעלות להר הבית. "תיאמתי את זה עם כל מי שצריך לתאם", אמר השר בראיון לתוכנית של ברק סרי ויהודה שלזינגר ב-103FM, "לפני שבועיים פניתי לראש הממשלה, שלחתי לו מכתב וביקשתי לעלות". כשנשאל אם קיבל תשובה חיובית, השיב: "לא מבקשים, מעדכנים. הם קיבלו את המכתב והכל היה בסדר, והכל היה מתואם עם אבטחת אישים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully