וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציל חיים במג'דל שמס - לאחר שאיתר את גופת בתו בזירה: "לא האמנתי שכך זה ייגמר"

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 15:29

אדם ספאדי, חובש בכיר במד"א, שכל את ביתו הקטנה ויניס באסון במג'דל שמס. אבל גם אחרי שאיתר את גופתה, ולמרות ההלם והצער, המשיך לטפל בפצועים בזירת הנפילה. "לקחתי נשימה עמוקה - והמשכתי לעזור"

תיעוד: עשן מיתמר בזירת נפילת הרקטה בגינת משחקים במג'דל שמס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר פגיעת הרקטה במגרש הכדורגל במג'דל שמס, שהביאה למותם של 12 ילדים, חובש בכיר במד"א, אדם ספאדי הגיע לזירה ומצא את בתו ללא רוח חיים. למרות ההלם והצער, הוא המשיך לטפל בפצועים והצליח להציל חיים.

ספאדי, בן 50, מתגורר עם משפחתו במג'דל שמס, ועובד כחובש בכיר בתחנת מד"א במסעדה כבר 17 שנים. בצהרי יום שבת, בדרכו חזרה הביתה מחתונה שהתקיימה באזור, פגש בויניס (12), בת הזקונים שלו, ובחברתה, שהיו לבושות בבגדי ספורט. בפגישתם הקצרה היא עדכנה אותו שהיא הולכת לשחק עם חברים במגרש הכדורגל של המועצה האזורית. שעות אחדות לאחר מכן, החלו להישמע אזעקות באזור הצפון.

בעוד אדם משתף את אשתו בדאגתו לוויניס, נשמעה גם אזעקה באזור ביתם ושניות אחדות לאחר מכן קול פיצוץ חזק. בלי להסס, הוא החליט לצאת עם אשתו למגרש הכדורגל כשעשן שחור מכסה את מג'דל שמס והרחובות מלאים באנשים מודאגים ומפוחדים.

לאחר נפילת הטיל במגרש הכדורגל במג'דל שמס, חובש בכיר במד"א, אדם ספאדי הגיע לזירה ומצא את בתו ללא רוח חיים.. באדיבות המצולמים
"כבר לא היה מה לעשות". החובש אדם ספאדי וביתו ויניס/באדיבות המצולמים

כבר בכניסה למגרש, הבין ספאדי שמדובר באירוע גדול. הוא נכנס פנימה לחפש את ויניס, ובלב ההמולה מצא אותה ואת חברתה שוכבות על הקרקע ללא רוח חיים, וזיהה אותן לפי בגדי הכדורגל שלבשו. הוא עצר לרגע, לקח נשימה עמוקה וביקש שיכסו אותן בשמיכה. הוא לא שכח לשנייה שהוא חובש בכיר במד"א והמשיך להסתובב במתחם, לחפש פצועים שזקוקים לעזרה והצליח להציל חיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
זירת פגיעת טיל במגרש כדורגל, מג'דל שמס, 28 ביולי 2024. אלי אשכנזי
איתר את גופת ביתו בלב ההמולה. זירת הנפילה במג'דל שמס/אלי אשכנזי

ספאדי תיאר את ההתרחשות: "היום התחיל בשמחה גדולה, בחתונה. לא האמנתי שייגמר ככה. אני לא זוכר הרבה ממה שהיה שם, פעלתי במהירות ומצאתי את עצמי במגרש מחפש את ויניס. הייתה המולה גדולה, מראות קשים של הרבה פצועים וגופות".

"זיהיתי את ויניס עם חברתה, אבל כבר לא היה מה לעשות, היא הייתה ללא רוח חיים." הוא מספר. "לקחתי נשימה עמוקה והמשכתי לטפל בפצועים שהיו במגרש. אני רוצה שכולם ידעו על הפעילות הגדולה של מגן דוד אדום באירוע, הם נתנו את כל כולם עבור הפצועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully