וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל-ערבייה: שליח דואר בשורות חמאס העביר לצה"ל מידע שסייע בחיסול מוחמד דף

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 23:16

על פי הדיווח, איש הדור חשף את המיקום שבו נפגשו דף וסגנו ראפע סלאמה לפני חיסולם, והעביר לישראל מפות מלאות של מנהרות ואמל"ח ברפיח. כמו כן, הוא חשף גם את מיקמו של מפקד חטיבת רפיח בעזה, מוחמד שבאנה

קויק: תיעוד חיסול מוחמד דף/דובר צה"ל

שליח דואר של הזרוע הצבאית של חמאס העביר לצה"ל מידע שסייע בחיסול ראש הזרוע הצבאית של חמאס מוחמד דף - כך דיווח הערב (שני) כלי התקשורת אל-ערבייה שפועל בדובאי. בדיווח נטען כי השליח, שעבד עבור מפקד גדוד רפיח, הודה במעשיו.

על פי הדיווח, איש הדור חשף את המיקום שבו נפגשו דף וסגנו ראפע סלאמה לפני חיסולם, והעביר לישראל מפות מלאות של מנהרות ואמל"ח ברפיח. כמו כן, הוא חשף גם את מיקמו של מפקד חטיבת רפיח בעזה, מוחמד שבאנה.

מוחמד דף. חדשות 12, אתר רשמי
מוחמד דף/אתר רשמי, חדשות 12

בתחילת החודש כוחות הביטחון אישרו רשמית כי דף חוסל בתקיפת צה"ל במחנה הפליטים בחאן יונס ביולי. "לאחר בדיקה מודיעינית, ניתן לאשר כי בתקיפה חוסל מחמד דף", נמסר בהודעה על חיסולו. באותה התקיפה חוסל סגנו של דף, מח"ט עזה, ראפע סלאמה.

דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס משנת 1993, אחראי על שורה של אירועי טרור וחטיפה בהם טבח 7 באוקטובר, חטיפת ורצח החיילים נחשון וקסמן, אריה פרנקנטל ושחר סימני, אירועי האינתיפדה השניה, מצבע צוק איתן ועוד רבים. הוא נמצא על לרדאר הישראלי כבר שני עשורים ונעשו מאמצים רבים לחסלו. באחד המקרים, במבצע צוק איתן, נהרגו אשתו ובנו בהפצצה בחאן יונס. אמנם הוא לא חוסל, אך נפגע קשות.

בחודש דצמבר 2023 פורסם תיעוד של דף, לאחר ששבועות ארוכים ריחפה עננת ספק על מצבו הבריאותי. בתמונה, דף בעל שיער שיבה, מרכיב משקפיים,ועיוור בעין אחת - אבל עדיין במצב טוב בהרבה מכפי שחשבו במערכת הביטחון בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully