וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזדעזעתי": הרצוג שוחח עם אב המשפחה שהותקפה על ידי מתנחלים בגבעת רונן

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 20:32

נשיא המדינה דיבר עם עדנאן אלג'עאר, אביהן של שלושת הנשים מרהט אשר הותקפו באלימות יחד עם בנותיהן, לאחר שנכנסו בטעות למאחז."כולנו אחים, כולנו אזרחי מדינת ישראל ומגיע לכולנו יחס שווה, הולם, בלי חשש ואלימות. אני מבקש לחזק אתכם בשעה זו ולאחל החלמה מהירה"

מתנחלים ירדו מכיוון ההתנחלות יצהר לעבר הכפר מאדמא/יש דין

נשיא המדינה שוחח היום (ראשון) עם עדנאן אלג'עאר, אביהן של נופה, למיס ורג'דה אשר הותקפו באלימות יחד עם בנותיהן, לאחר שנכנסו בטעות למאחז גבעת רונן.

בשיחתם, גינה הרצוג את האלימות החמורה שהופעלה כלפיהן, ביקש לחזק את המשפחה בשעתה הקשה ואמר כי "הזדעזעתי לנוכח החוויה האלימה והחמור. שהבנות עברו. כולנו אחים, כולנו אזרחי מדינת ישראל ומגיע לכולנו יחס שווה, הולם, בלי חשש ובלי אלימות. אני מבקש לחזק אתכם בשעה זו ולאחל החלמה מהירה". אלג'עאר הודה לנשיא והשיב כי "מדובר במקרה חמור מאוד, אסור שזה יקרה לנו. אני מעריך את שיחתך ומודה לך על כך".

נערים מיידים אבנים לעבר פלסטינים בסמוך לגבעת רונן ליד יצהר 23 בינואר 2021. יש דין, אתר רשמי
"מדובר במקרה חמור מאוד, אסור שזה יקרה לנו". (אילוסטרציה)/אתר רשמי, יש דין

הנשים היו בנסיעה בדרך לשכם, אך טעו בדרכן בגלל אפליקציית "וויז" ונכנסו לישוב גבעת רונן, שם הותקפו על ידי כמה ישראלים שיידו לעברם אבנים, וכשיצאו מהרכב ניסו להימלט מהמקום רגלית, כשהפורעים הציתו את רכבן ונמלטו מהמקום. טרם נעצרו מעורבים כאשר החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ש"י במשטרה.

אלג'עאר מסר כי "התחושות שלנו נוראיות, תחושות קשות. הבנות שלי עברו פיגוע, זרקו עליהם אבנים, אני עדיין לא מעכל שזה יכול לקרות במדינת ישראל, זה נורא ואיום. ארבעתן נפצעו ונזקקו לטיפול בבית החולים כולל הנכדה שלי - תינוקת, שסבלה משריטות ברגליים. ברגע האחרון הוציאו אותה מהאוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully