וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים הציתו רכב של ערביות ישראליות שנכנסו בטעות למאחז

עודכן לאחרונה: 10.8.2024 / 2:42

הנשים הגיעו בשגגה להתנחלות גבעת רונן שבשומרון, והקבוצה החלה לתקוף את מכוניתן ולהעלותה באש. כוח צה"ל העניק להם טיפול רפואי וחבר לצוות מגן דוד אדום, שהמשיך בטיפול ופינה את אחת הפצועות להמשך בדיקות בבית החולים בילינסון. המשטרה מסרה כי פתחה בחקירת האירוע

מתנחלים ירדו מכיוון ההתנחלות יצהר לעבר הכפר מאדמא/יש דין

המשטרה מסרה אמש (שישי) כי התקבל דיווח על רכב שנכנס בטעות למאחז גבעת רונן בשומרון, והותקף והוצת על ידי מתנחלים. שתיים מנוסעות הרכב נפצעו. כוח צה"ל העניק להן טיפול רפואי וחבר לצוות מגן דוד אדום סמוך ליישוב תפוח. הצוות פינה את אחת הפצועות - בת 22 במצב קל עם חבלה בגפיים, לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. המשטרה מסרה כי פתחה בחקירת התקרית.

נערים מיידים אבנים לעבר פלסטינים בסמוך לגבעת רונן ליד יצהר 23 בינואר 2021. יש דין, אתר רשמי
"רכב של ערביות ישראליות נכנס בטעות למאחז גבעת רונן והותקף על ידי מתנחלים". (אילוסטרציה)/אתר רשמי, יש דין

לפני חודש כ-20 מתנחלים ירדו מכיוון ההתנחלות יצהר לעבר הכפר מאדמא, וזרקו אבנים על בתי מגורים בכפר והציתו כרם זיתים, כך נמסר מהארגון לזכויות אדם - יש דין. "חיילים ואנשי הביטחון של ההתנחלות שהיו במקום לא מנעו את האלימות וההצתות ולא עצרו את העבריינים שעמדו לידם", הוסיפו.

מצה"ל נמסר כי "אזרחים ישראלים הגיעו לפאתי היישוב מדאמא שבחטיבת שומרון, הציתו מספר נקודות בשטח וזרקו אבנים לעבר הכפר. כוחות צה"ל שקפצו למקום בעת קבלת הדיווח הרחיקו את האזרחים מהאזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully