וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פח אשפה, לא תשדר פה": מיקרופון של חדשות 13 נתלש מהפודיום בהפגנה בבית ליד

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 18:38

אחד ממובילי המחאה קרא מעל הפודיום "אתם מפגינים פה, ומאיר מרציאנו מטנף אתכם בטלוויזיה" לצלילי הקהל המשולהב. צוות חדשות 13 חולץ מזירת ההפגנה בליווי 10 שוטרים. לדואגים - למיקרופון של וואלה שלום

תלישת מקרופון של ערוץ 13/שלומי גבאי ובאדיבות ערוץ 13

מיקרופון של ערוץ 13 נתלש היום (ראשון) מעל הפודיום במחאת התמיכה בחשודים בהתעללות במחבלי נוחבה בבית ליד. בעוד אחד ממובילי המחאה דיבר מעל הפודיום, הוא קרא: "ערוץ 13 קחו את המיקרופון שלכם, אתם לא משדרים מכאן". הקהל השתלהב והוא חזר: "ערוץ 13 קחו את המיקרופון, חלאות", בעוד מפגין נוסף תולש את המיקרופון מהפודיום.

"מאיר מרציאנו, פח אשפה", אמר והתייחס לכתב הבריאות של חדשות 13, שנשלח לסקר את ההפגנה. "סע, סע", קרא לצלילי ההתלהבות של הקהל. "אתם מפגינים פה, ומאיר מרציאנו מטנף אתכם בטלוויזיה. אתה לא תשדר כאן. הביתה, הביתה, אצלי אתה לא תשדר". צוות חדשות 13 חולץ לבסוף מההפגנה בליווי של עשרה שוטרים. המיקרופון של וואלה, נותר על הפודיום.

תלישת מקרופון של ערוץ 13. שלומי גבאי, שלומי גבאי
"הביתה, הביתה, אצלי אתה לא תשדר". ההפגנה בבית ליד/שלומי גבאי, שלומי גבאי

"חדשות 13 מגנה בכל תוקף את האלימות שהופגנה הערב בידי מפגינים קיצוניים נגד הכתב מאיר מרציאנו, הצלם דודי לזר ואיש הסאונד גיא ברקאי", מסרה טל זרביב, רכזת כתבים חדשות 13 ודוברת החברה . "הצוות, ששידר מהמחאה בבית ליד, ספג איומים וקללות, זריקת חפצים לעברו ושפיכת מים. בין הקריאות המבחילות שהופנו כלפי צוות חדשות 13: 'בוגדים, מרציאנו בוגד'. מצורפים תיעודים מהאירוע.
הצוות ביקש להודות למשטרה על תגובה מהירה וחילוצם משטח ההפגנה".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
הפגנה מחוץ לקרייה המשפטית בבית ליד לאחר דיון בהראכת מעצר של לוחמים שהתעללו במחבל נוחבה. שלומי גבאי
הפגנה בבית ליד/שלומי גבאי

המפגינים נאספו היום (ראשון) מול הקריה המשפטית בבית ליד לרגל דיון בהארכת מעצרם של חמשת החשודים. כפי שעשו לפני כשבועיים ביום מעצרם וכפי שעשו בכל דיון בהארכת מעצר מאז. הפרקליטות לא הביעה התנגדות לשחררם לחלופות מעצר, אך השופט החליט לבסוף להאריך את מעצרם ב-48 שעות נוספות.

מאיר שיטרית לוחם הוא בכוח 100 שנעצר ביום הראשון לפרוץ הפרשה יחד עם תשעה נוספים. הוא שהה שלושה ימים במעצר ושוחרר יחד עם לוחם נוסף. "אנחנו הפסקנו לשתוק ולהוריד את הראש כשאנחנו רואים עוול כזה מצד החוק כלפינו", אמר. "אלו לא הימים שהם שותק ומקבל את העובדה שתופרים פה תיק לאנשים ובאנו לרקוע ברגלנו הלו, תעצרו, זה נגמר".

אשתו של אחד מחמשת העצורים אמרה לוואלה: "אנחנו נגד אלימות בכל מקום ובכל מסגרת. המשטרה הצבאית רוצה לחקור? אין בעיה זאת זכותה, אין שום סיבה להחזיק אותם במעצר, הם לא מסוכנים ולא מתווכנים להזיק לאיש. באנו לחזק את רוחם. הם כבר כמעט שנה לא בבית, תשעה חודשים במילואים וכשבועיים במעצר. הם שומעים אותנו ומתחזקים. ביום שלישי הם חייבים להיות משוחררים, האויבים שלנו צוחקים בהנאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully