וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה ויאיר נתניהו מתכננים להיכנס עם רה"מ לבונקר הפיקוד התת-קרקעי במקרה של מתקפה איראנית

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 15:14

לפי מקורות בסביבת ראש הממשלה, כחלק מההיערכות לתגובה על החיסולים, בני משפחת נתניהו בודקים את האפשרות של כניסה למתחם הבונקרים הממוגן והמבוצר בהרי ירושלים, המיועד לבכירי הממשלה והצבא לניהול המלחמה בשעת חירום. בלשכת רה"מ מכחישים

נתניהו על רקע הכוננות למתקפה: "ידנו הארוכה מכה היכן שצריך"/המערך לטקסים ולאירועים ממלכתיים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו מתכננים להיכנס למתחם הבונקרים התת קרקעי בירושלים שנועד לשמש את בכירי המדינה במקרה של מתקפה איראנית על ישראל בתגובה לחיסולים האחרונים. כך אמרו לוואלה מקורות בסביבת נתניהו.

בימים האחרונים פורסם כי שב"כ הכין לפעולה את בונקר הפיקוד התת קרקעי, המכונה המרכז לניהול משברים לאומיים (המנ"ל), שממוקם בעומק האדמה באזור ירושלים וממנו ראש הממשלה והממשלה אמורים לנהל את המדינה בחירום. לפי המקורות בסביבת רה"מ, גם רעייתו שרה נתניהו ובנו יאיר נתניהו, שנמצא כעת בישראל ולא במקום מגוריו במיאמי, מעוניינים להיכנס לבונקר המבוצר והממוגן ובוחנים את האפשרות ללון שם, אם וכאשר המתקפה האיראנית תתחיל. בלשכת ראש הממשלה מסרו בתגובה: "פייק ניוז. לא היה ולא נברא".

יאיר, שרה ,בנימין נתניהו.. תומר נויברג, אבשלום ששוני,  AMIT SHABI/POOL, פלאש 90, עיבוד תמונה
יאיר, שרה ,בנימין נתניהו./עיבוד תמונה, תומר נויברג, אבשלום ששוני, AMIT SHABI/POOL, פלאש 90

במשפחת נתניהו, כך לפי המקורות, חוששים מאיומים איראניים מפורשים על נתניהו שנשמעו בימים האחרונים, כמו חבר פרלמנט איראני שצוטט אתמול בכלי התקשורת אומר "לא נסתפק בפחות מראשו של נתניהו". לפי דיווח של אהוד יערי בחדשות 12, בעיתון שמזוהה עם המנהיג העליון באיראן נכתב כי התגובה האיראנית תכוון אל "מקומות המגורים של ראשי הפושעים".

המנ"ל הוא מתקן סודי ורגיש באזור ירושלים שהוקם בעלות של מיליארדים בעקבות המלצות ועדת וינוגרד אחרי מלחמת לבנון השנייה, שנועד לשמש את קברניטי המדינה ובכירי הצבא והממשלה לשהיה ממושכת בחירום ומשבר. המתקן יושב במתחם בונקרים אטומי תת קרקעי שממוגן מפני כל איום ומאפשר תקשורת מוצפנת עם גורמים חיצוניים וכן רמת מידור גבוהה יותר של הישיבות. בדומה ל"בור" בקריה, הגישה אליו אמורה להיות מוגבלת לגורמים ביטחוניים ומדיניים מסווגים בלבד.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
יאיר, שרה ,בנימין נתניהו.. תומר נויברג, אבשלום ששוני,  AMIT SHABI/POOL, פלאש 90, עיבוד תמונה
בני משפחת נתניהו/עיבוד תמונה, תומר נויברג, אבשלום ששוני, AMIT SHABI/POOL, פלאש 90

בזמן התקיפה הקודמת של איראן על ישראל, בחודש אפריל, נתניהו ורעייתו עברו להתגורר בבית משפחת המיליארדר סיימון פאליק בירושלים, בו, לפי דיווחים, קיים מקלט מתקדם נגד טילים. כך גם בשבועות הראשונים של מלחמת ה7 באוקטובר, משפחת נתניהו עברה להתגורר בבית מקורבם פאליק, וחילקו את זמנם בין בין הבית שלו למעונם הפרטי בקיסריה, שנמצא כעת בשיפוצים. בנו הבכור של נתניהו, יאיר, ששהה במשך רוב חודשי המלחמה במיאמי, הגיע באחרונה לישראל; ולפי דיווח של העיתונאי אורי משגב, הוא שב לארץ עם הוריו מארה"ב בחשאי במטוס כנף ציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully