וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יאיר נתניהו טס ארצה במטוס 'כנף ציון'

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 23:47

על פי הדיווח של העיתונאי אורי משגב, בנו של ראש הממשלה הוטס במחלקת האח"מים של המטוס הלאומי בעודו מוסתר מהעיתונאים, מרוב הפמליה ומהציבור. "בטיסתו הרשמית הראשונה, למעשה הוברח בכנף ציון נוסע סמוי", כתב משגב

יאיר נתניהו תקף בחריפות את קטאר במהלך הרצאה בכנסיה ליד מיאמי/UnXeptable

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, טס חזרה לישראל במחלקת האח"מים במטוס הממלכתי של ישראל 'כנף ציון', כך דיווח הערב (שלישי) עיתונאי הארץ ופעיל המחאה אורי משגב. בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות, תיאר משגב כיצד יאיר נתניהו הוטס בעודו מוסתר מהציבור, מהעיתונאים וממרבית הפמליה. יאיר, שאינו מחזיק בשום תפקיד ציבורי היה אמור לשלם על טיסתו בכנף ציון, "כמה עשרות אלפי שקלים למיטב הבנתי", כתב משגב.

"איני יודע אם עבר ביקורת דרכונים ביציאה ובכניסה, מקווה בשבילו שכן", המשיך. "בטיסתו הרשמית הראשונה, למעשה הוברח בכנף ציון נוסע סמוי".

יאיר נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
"נוסע סמוי בכנף ציון". יאיר נתניהו/צילום מסך, אינסטגרם

לפני כיומיים, ראש הממשלה שב מביקור בוושינגטון. לקראת הביקור, היה בלבול רב סביב מועד פגישתו של נתניהו עם הנשיא לשער טראמפ, שלבסוף נקבעה ליום שישי. בעוד שאר הפגישות של ראש הממשלה נערכו בוושינגטון, הפגישה עם טראמפ נערכה בווילה של הנשיא לשעבר מאר-א-לאגו בפלורידה.

יש שטענו שעיתוי הפגישה - יום ההולדת של יאיר נתניהו, ומיקומה - קילומטרים ספורים ממקום מגוריו של יאיר נתניהו, לא היו מקריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully