וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלתי נתפס, נגמרו המילים": אריאל ביבס יציין יום הולדת 5 בשבי חמאס

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 10:41

הקרובים של משפחת ביבס יציינו את יום הולדתו בכיכר החטופים בתל אביב, הם מזמינים את הציבור להצטרף אליהם ולזעוק את זעקתו. "הילדים בלב של כולנו, אבל החיים מתקדמים וכאילו התרגלו לעובדה שהם שם", אמרה בת דודה של שירי ביבס בראיון ברדיו 103FM

צעדת ה"באטמנים" למען אריאל ביבס והחטופים בסנטרל פארק, 24 במרץ 2024/דני טננבאום

"אין מה לומר, הבוקר כבר אני מרגישה שנגמרו לי קצת המילים, אני מודה", פתחה את דבריה יפעת זיילר בת דודתה של שירי ביבס בראיון בתוכנית שבע-תשע עם אודי סגל וענת דוידוב ברדיו 103FM. שירי מוחזקת בשבי חמאס כבר 304 ימים עם שני ילדיה הקטנים - אריאל וכפיר, ירדן, בעלה של שירי מוחזק גם בשבי חמאס אך בנפרד מהם. אריאל ביבס יציין היום (שני) את יום הולדתו החמישי בשבי חמאס.

"זה היה שבוע מאוד אינטנסיבי רגשית, החרדה לתקיפה מאיראן וציון יום ה־300 ועכשיו יום ההולדת של אריאל. הכל ביחד, זה בלתי ניתן לתיאור", המשיכה יפעת. "הם הפכו לסמל, אבל עבורנו הם המשפחה, ואנחנו מתגעגעים כל כך. לא האמנו שנגיע ליום הזה, שיעבור כל כך הרבה זמן והם לא יהיו כאן".

"אני עף ומציל אנשים שתקועים בתוך בור". אריאל ביבס והציור שהוענק לראש הממשלה. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
"אחרי 10 חודשי מלחמה, אין ויכוח על נושא החטופים - אנחנו מאבדים אותם". אריאל ביבס שמוחזק בשבי חמאס/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

יפעת, יתר בני המשפחה של משפחת ביבס ומטה משפחות החטופים עורכים אירוע לציון יום הולדתו של אריאל בכיכר החטופים ובכיכר הבימה. "במשפחה אנחנו רגילים לחגוג ימי הולדת בצמצום. למרות שזה דורש מאיתנו כוחות פיזיים ונפשיים, אנחנו יודעים מהשבים שהחטופים לפעמים רואים קטעים בטלוויזיה. אם ירדן או שירי יראו את כל המשפחה ואת הקהל שמגיע, אני מקווה שזה יתן להם תקווה", המשיכה.

"עוד היה חשוב לנו לקיים את האירוע כדי למנוע נרמול של הסיטואציה הנוראית הזאת", הסבירה. "הילדים בלב של כולנו, אבל החיים מתקדמים וכאילו התרגלו לעובדה המזעזעת הזו שהם שם. אנחנו גם מקווים שהאירוע הזה יגרום לשרים ולח"כים להקשיב לציבור. אחרי 10 חודשי מלחמה, אין ויכוח על נושא החטופים - אנחנו מאבדים אותם. אולי אתמול היה היום האחרון של אחד החטופים כי הוא לא עמד בזה יותר או רצחו אותו. לא נוותר ונשמיע את קולם כי הם לא יכולים".

כפיר ואריאל ביבס מחופשים לבאטמן בפורים בשנה שעברה. מתוך האינסטגרם bring.bibas.back, אתר רשמי
זה יהיה אירוע שמותאם לילדים, באווירת אריאל שאוהב את באטמן. לא צריך לחשוש מאלימות, פשוט להגיע ולזעוק איתו". אריאל וכפיר ביבס/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם bring.bibas.back

"חשוב לנו שהציבור יהיה איתנו", קראה זיילר, "זה יהיה אירוע שמותאם לילדים, באווירת אריאל שאוהב את באטמן. לא צריך לחשוש מאלימות, פשוט להגיע ולזעוק איתו שאנחנו רוצים אותם בבית. כל משפחת ביבס חגגה יום הולדת בשבי, אני לא חושבת שמישהו יכול להבין את הסיטואציה שאנחנו כמשפחה נמצאים בה. עוד מעט ירדן יחגוג עוד יום הולדת בשבי? זה בלתי נתפס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully