וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כדי שיעזור לנו להגיע לעסקה": סבו של אריאל ביבס העניק לנתניהו את אחד מציוריו

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 21:09

לקראת נסיעתו לארצות הברית, אלי ביבס בחר לתת את הציור לראש הממשלה. אריאל אוהב מאוד את גיבור העל באטמן. על הציור שהוענק מראש הממשלה הוא ביקש לכתוב "אני עף ומציל אנשים שתקועים בתוך בור". בעוד כשבועיים, אריאל יציין יום הולדת 5 בשבי חמאס

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נפגשו עם נציגי משפחות החטופים, ארה"ב, 23 ביולי 2024/דוברות רה"מ

לקראת נסיעתו לארצות הברית ונאומו בפני הקונגרס, אלי ביבס, אביו של החטוף ירדן ביבס וסבו של החטופים כפיר ואריאל ביבס, העניק לראש הממשלה ציור שאריאל צייר בגן וביקש שימסור אותו לביידן בפגישתם "כדי שיעזור לנו להגיע לעסקה". אריאל אוהב מאוד את גיבור העל באטמן. הוא ביקש מהגננת לרשום. על הציור "אני עף ומציל אנשים שתקועים בתוך בור". בעוד שבועיים, אריאל יציין את יום הולדת 5 בשבי חמאס.

"אני עף ומציל אנשים שתקועים בתוך בור". אריאל ביבס והציור שהוענק לראש הממשלה. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
"אני עף ומציל אנשים שתקועים בתוך בור". אריאל ביבס והציור שהוענק לראש הממשלה/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

אמש (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא לארצות הברית, והוא צפוי לנאום לפני הקונגרס. שלי שם טוב, אמו של עומר החטוף בעזה, בחרה להצטרף לנתניהו בטיסתו לארה"ב. "הבוקר קמתי בבכי ונכנסתי לחדר של עומר וסיפרתי לו שזו הפעם הראשונה שאני עוזבת את הארץ. יש לי תחושה בבטן שזו העת לצאת בשביל להשיב אותו הביתה. ראיתי את התמונה שלו בנתב"ג, התיישבתי וליטפתי את התמונה ושוב כתבתי לו: עומר, אמא נוסעת להחזיר אותך הביתה. זה רגע כמו צירי לידה. לא הייתה לי התלבטות לגבי הנסיעה".

באשר להחלטת משפחות אחרות שלא להצטרף לנסיעה, שלי שם טוב אמרה, "אני מכבדת כל משפחה בדרך שהיא מרגישה לפעול. זה בסדר. אנחנו קהילה שאוהבת אחד את השני ומכבדים. אנחנו לא יודעים מה האמת ומה יביא את יקירנו הביתה. שיהיה לנו בהצלחה".

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נפגשו עם נציגי משפחות החטופים, ארה"ב, 23 ביולי 2024. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
"צריך להכריז על הגעה לעסקה, כל תוצאה אחרת תהיה כישלון". בנימין נתניהו בפגישתו עם נציגי משפחות החטופים/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

בהמשך אותו יום, ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נפגשו עם נציגי משפחות החטופים שהתלוו לפמליה, וכן עם נציגי משפחות החטופים שנמצאים בארה"ב. מדובר בפגישתם הראשונה במסגרת הביקור המדיני בוושינגטון.

"זהו ביקור חשוב", אמר ראש הממשלה נתניהו בפגישה. "הוא ייתן לנו הזדמנות להביא בפני העם האמריקני ונציגיו את החשיבות של התמיכה שלהם במאמצים שאנחנו עושים, יחד איתם, כדי להביא לשחרור כל החטופים - גם החיים וגם החללים. היום התבשרנו על עוד שניים שהתברר לנו שהם אינם בחיים".

"אנחנו נחושים להחזיר את כולם. התנאים להחזיר אותם מבשילים, מן הטעם הפשוט שאנחנו מפעילים לחץ מאוד מאוד חזק על חמאס. אנחנו רואים שינוי מסוים, ואני חושב שהשינוי הזה ילך ויגדל. אנחנו מתכוונים לעשות את זה - זוהי מטרת מלחמה".

נציגי משפחות החטופים האמריקנים אמרו בפגישה עם נתניהו כי "בני המשפחה שלנו שנמצאים בשבי חמאס לא יכולים לחכות יותר. אתה צריך לסגור את העסקה עכשיו", כך לפי הודעה שפרסמו. "אתה על אדמת ארה"ב ואנחנו מצפים ממך לדבר על שמונת החטופים האמריקנים בנאום בקונגרס ולהודיע עוד השבוע שהגעת לעסקה להחזיר אותם הביתה. כל תוצאה אחרת תהיה כישלון של הביקור שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully