וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם איראני בכיר מאיים על ישראל: "כל תגובה תהיה קשה וכואבת"

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 13:57

ברקע ההיערכות הישראלית הגבוהה, אישר הבכיר כי איראן תגיב בעוצמה לחיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הניה בשטחה. "לא מתקבל על הדעת שטהראן לא תגיב לחיסול, או שתגיב רק באופן סמלי", הבהיר

בווידאו:הלווית אסמאעיל הנייה, טהראן, איראן, 1 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

גורם איראני בכיר הבהיר היום (ראשון) בדברים שאמר לרשת אל-ג'זירה כי תגובת איראן לחיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הניה בשטחה בשבוע שעבר תהיה "קשה וכואבת".

"לא מתקבל על הדעת שטהראן לא תגיב על החיסול, או שתגיב רק באופן סמלי כלפי ישראל". לדבריו, כל תגובה תהיה קשה.

המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי בתערוכה האווירית. רויטרס
גורם איראני בכיר: "כל תגובה תהיה קשה וכואבת"/רויטרס

אלפים נכחו בהלוויתו של בכיר חמאס הניה, שהובלה על ידי המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, ונציגי ארגוני הטרור הפלסטיניים. חמינאי התפלל והזיל דמעה סמוך לארונו, כשבהמשך, ארונות הקבורה הועברו למשאית שנסעה ברחובות לכיוון כיכר אזאדי בטהראן, ןאנשים השליכו עליה פרחים. מפגינים אחזו בשלטים בגנות ישראל, ועל כרזה גדולה בטהראן נכתב בעברית: "חכו לעונש חריף".

"ישראל עשתה טעות אסטרטגית", איים יו"ר הפרלמנט, מוחמד באקר קאליבאף, סמוך לחיסול. בעיתון טהראן טיימס, המתפרסם בשפה האנגלית, נכתב על עמוד השער הבוקר לצד תמונתו של הנייה: "אורח יקר שלנו, הדם שלך לא נשפך לשווא".

עוד בוואלה

"ישראל עשתה טעות אסטרטגית": אלפים בהלוויית הנייה בטהראן, חמינאי בכה

לכתבה המלאה
הלווית אסמאעיל הנייה, טהראן, איראן, 1 באוגוסט 2024. רויטרס
הלווית אסמאעיל הנייה, טהראן, איראן, 1 באוגוסט 2024/רויטרס

מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא, קיים אתמול דיון מעמיק על תמונת המצב הנוכחית, שכלל הערכת סיכונים והמשך היערכות, בתומו הבהיר כי לא קיים כל שינוי בהנחיות.

"אנחנו מתכוננים וערוכים לכל תרחיש ולכל תגובה", מסר. "בימים האחרונים אנחנו, גם צה"ל וגם פיקוד העורף, חיזק מאוד את המוכנות שלו בשיתוף פעולה הדוק, גם עם הרשויות המקומיות וגם עם כל יחידות צה"ל. נכון לעכשיו, העורף פועל ללא מגבלות. נשנה את ההנחיות בהתאם להערכת המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully