וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביבי, לחמנו לצד אחיך. הוא הקריב את עצמו, אתה - את המדינה

לוחמי "צוות אמנון" במבצע אנטבה

4.8.2024 / 16:14

נתניהו, שנים ניסית לנכס לעצמך את הילת "מבצע יונתן". אבל לא היה לך חלק בו, והערכים שגלומים בו רחוקים ממך. אפילו אנחנו, מי שפעם כינית גיבורים, הפכנו לבוגדים כשיצאנו להפגין נגד הדיקטטורה שאליה דהרת | לוחמי "צוות אמנון", שהשתתפו במבצע אנטבה, בטור מיוחד לוואלה

עינב צנגאוקר בהפגנה בת"א: "נתניהו לא רוצה את החטופים בבית"/מטה משפחות החטופים

ביבי - עשרות שנים אתה מנסה לנכס לעצמך את הילת "מבצע יונתן" באנטבה למרות שלא נטלת בו שום חלק. כבר אז ידעת לספח לעצמך הצלחות ולהרחיק עצמך מכישלונות. אנטבה היא הדוגמא האולטימטיבית ללקיחת אחריות, לנכונות להקריב ולשותפות הגורל של עם ישראל. מה לך ולערכים הללו?

אחריות:

רבין - כשלא הייתה אופציה צבאית, הסכים לבצע עסקה לשחרור חטופים, כשנוצרה חלופה מבצעית, הפקיד מראש מכתב התפטרות מכהונתו כראש ממשלה, למקרה של כישלון צבאי ויותר מ- 25 הרוגים. אתה אחרי 1,500 הרוגים ו-251 חטופים בורח מאחריות כמו מאש.

הקרבה:

אחיך הקריב עצמו למען מדינת ישראל ועם ישראל. אתה מקריב במודע את מדינת ישראל ועם ישראל למען המשך שלטונך.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

שותפות גורל:

אנחנו לקחנו סיכון מטורף, 4,000 ק"מ מהבית כדי להציל את כל בני עמנו: מזרחיים, אשכנזים, דתיים, חילונים. הובלנו על ידי זיכרון השואה ותחושת יעוד וגורל משותף. אתה מקעקע את הדבק הזה, מפלג ומשסע את העם במשך שנים כטקטיקה להישארות בשלטון, וכעת משרך רגלייך ומשבש הזדמנויות להצלת חטופים הנמקים בשבי.

בנימין נתניהו. לע"מ, אתר רשמי
בנימין נתניהו/אתר רשמי, לע"מ

בנימה אישית:

אנחנו, צוות החוד בטרמינל באנטבה, זכינו להיבחר אישית על ידי יוני ז"ל. עשרות שנים סייענו לך ולאחיך לשמר בכל דרך אפשרית את זכרו וכבודו. לפני שנתיים תיארת אותנו כ"גיבורים שהושיעו את עם ישראל". וראה זה פלא: ברגע שיצאנו להפגין כנגד הדיקטטורה אליה אתה מוביל, הפכנו אצלכם ל "בוגדים", "חלשים", "זורעי תבהלה". ובנך שמעולם לא אחז ברובה - כינה אותנו "טרוריסטים".

אשר יגורנו - בא: רדיפתך, ביחד עם משתפי פעולה, אחר עוד ועוד שררה וביזת אוצר המדינה, תוך הפקרת ביטחון ישראל והתעלמות מאזהרות כל גורמי הביטחון, המיטו על ישראל את האסון הגדול בתולדותיה - 'טבח נתניהו 7.10'.

דווקא בעת זו, הקשה ביותר לישראל מאז הקמתה, נדרשת תעוזה מדינית ומנהיגותית, ב'רוח אנטבה', לצד המאמץ הצבאי המופלא של צה"ל, כדי להציל נפשות משבי ולהביס באמת את האויב. ביבי - זה לא אתה! אתה מתחבא מאחורי גבורתם של לוחמי צה"ל ומאז 7.10 הפגנת אפס אומץ מדיני, השתמטת מאחריות, קידמת חוקי גיוס שמפלים בין דם לדם. אפילו את הכיסא שלך אינך מוכן לסכן. רק מילים חלולות.
ביבי - לא שכחת כלום ולא למדת כלום. אתה הרסת - עם ישראל החזק והמאוחד יתקן.

על החתום: צוות אמנון. אמנון פלד (מ.הצוות), איל אורן, אלכס דוידי, אמיר עופר, גדי אילן, רני כהן, שלומי רייזמן. המאמר לקוח מתוך הספר "מר הפקרה - מורשתו של נוטש החטופים", ביוזמת פורום המשפחות להצלת החטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully