וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי הדרום מברכים על חיסול דף: "היה צריך לקרות מזמן"

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 14:24

בעקבות ההודעה על חיסולו ראש הזרוע הצבאית של חמאס בתקיפת צה"ל בחאן יונס, ביישובי הדרום בירכו - אך גם הביעו דאגה לגורל החטופים בעקבות ההתנקשות בבכירי הארגון. "המחשבה מדירה שינה מעינינו, לא ייתכן שהם עוד שם"

בווידאו:חיסול מוחמד דף וראפע סלאמה/דובר צה"ל

"סוף-סוף המחבל השפל לא איתנו": ביישובי הדרום מברכים היום (חמישי) על ההודעה כי ראש הזרוע הצבאית של חמאס ברצועת עזה, מוחמד דף, אכן חוסל החודש בתקיפת צה"ל בחאן יונס - אבל לא שוכחים לרגע את החטופים בעזה, שמוחזקים בידי חמאס כבר 300 ימים.

מירב כהן, תושבת מקיבוץ עין השלושה שיתפה בתחושותיה המעורבות. "חיסולו הוא הוא בשורה טובה אבל אי אפשר לשמוח כרגע כשהחטופים עדיין בעזה. יש לנו חשש שזה יפגע בעסקה ובחטופים, אך אני מברכת על החיסול שהיה צריך לקרות לפני הרבה שנים".

אמיר, תושב קיבוץ בדרום, הסכים. "היו צריכים לחסל אותו לפני כעשור", אמר והוסיף: "אבל עדיף מאוחר מאשר בכלל לא. מחבל נלוז, שטוב שהוא כבר לא איתנו בעולם". הילה מדמוני, תושבת שדרות, הוסיפה: "החשיבה על החטופים בעזה מדירה שינה מעינינו, לא ייתכן שיש חטופים עדיין שם בידי מחבלי החמאס".

"זה היה צריך לקרות כבר מזמן, ברוך שפטרנו, היום אנחנו גאים שהצבא החזיר את ההרתעה שלנו, המחבל השפל הזה גרם להרבה נזק, פצועים ונרצחים בדרום במשך שנים, צריך לחסל את הנהגת חמאס" אמר אלעד, תושב נתיבות.

לראשונה מזה 30 שנים: תיעוד עדכני של מוחמד דף. חדשות 12, אתר רשמי
לראשונה מזה 30 שנים: תיעוד עדכני של מוחמד דף/אתר רשמי, חדשות 12

דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס משנת 1993, אחראי על שורה של אירועי טרור וחטיפה בהם טבח 7 באוקטובר, חטיפת ורצח החיילים נחשון וקסמן, אריה פרנקנטל ושחר סימני, אירועי האינתיפדה השניה, מצבע צוק איתן ועוד רבים. הוא נמצא על לרדאר הישראלי כבר שני עשורים ונעשו מאמצים רבים לחסלו. באחד המקרים, במבצע צוק איתן, נהרגו אשתו ובנו בהפצצה בחאן יונס. אמנם הוא לא חוסל, אך נפגע קשות.

בחודש דצמבר 2023 פורסם תיעוד של דף, לאחר ששבועות ארוכים ריחפה עננת ספק על מצבו הבריאותי. בתמונה ההיא נראה דף בעל שיער שיבה, מרכיב משקפיים ועיוור בעין אחת - אבל עדיין במצב טוב בהרבה מכפי שחשבו במערכת הביטחון בשנים האחרונות. היום, כאמור, אושר סופית כי החשבון עימו נסגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully