וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה תקנו אם הטילים יפלו? אלו סניפי רשתות המזון שיהיו פתוחים גם במצב מלחמה

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 10:55

משרד הכלכלה פרסם את רשימת הסופרמרקטים שיהיו פתוחים גם בעת חירום במלחמה. "סניפים אלה ימשיכו לפעול ולתת שירות לציבור גם במצב מלחמה ופגיעה בעורף" | הרשימה המלאה

סופרמרקט במטולה שספג פגיעה/יונתן דייוויס

משרד הכלכלה פרסם היום (חמישי) את רשימת הסופרמרקטים שיהיו פתוחים גם בעת חירום במלחמה. "סניפים אלה ימשיכו לפעול ולתת שירות לציבור גם במצב מלחמה ופגיעה בעורף", נמסר בהודעת המשרד.

לרשימה המלאה

צה"ל נערך לאיומים מצד איראן ולבנון על פעולות תגמול בעקבות שני חיסולי הבכירים בימים האחרונים - ויטיל עוצר יציאות על לוחמי היחידות הקרביות. כזכור, ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה חוסל אתמול בטהראן, יום לאחר ההתנקשות במפקד הצבאי הבכיר של חיזבאללה פואד שוכר בביירות.

מעבר סופרמרקט. ShutterStock
מעבר סופרמרקט/ShutterStock

כזכור חמאס הודיע אתמול כי הנייה חוסל בהפצצה ישראלית בטהראן, שם ביקר כדי להשתתף בטקס ההשבעה של נשיא איראן הנכנס. לפי הודעת משמרות המהפכה שצוטטה בסוכנות הידיעות האיראנית, הבית בו שהה הנייה הותקף. משמרות המהפכה הודיעו כי נפתחה חקירה, ודווח כי גם אחד משומריו של הנייה מת בתקיפה. גופתו של הנייה תועבר מחר לקטאר, שם ייקבר, בתום טקס שייערך לו בטהראן.

מקורות איראניים אמרו לרויטרס כי המועצה העליונה לביטחון לאומי של איראן תחליט על אסטרטגיית התגובה על חיסול הנייה. גורם איראני אומר לערוץ אל-מיאדין הלבנוני שהנייה חוסל באמצעות טיל ששוגר ממדינה אחרת, ולא מתוך איראן. לדבריו, העובדה שהתגובה נעשתה מחוץ לשטח איראן דורשת תגובה בלתי-נמנעת. קטאר, שבה התגורר הנייה, גינתה את חיסולו ואמרה שזו "הסלמה מסוכנת".

בשלב זה, הוחלט על סגירת המרחב האווירי מקו חדרה וצפונה. גורם צבאי: רשות שדה התעופה הוציאו הנחייה מטעמם בנושא. בפיקוד העורף מקיימים הערכות מצב על רקע הדיווחים. אין בשלב הזה הנחיות מיוחדות לעורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully