וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדולת "ממשבר לתקומה" הוקדשה למיה גורן, שגופתה הוחזרה מעזה

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 11:57

העמותה למען הילד בגיל הרך השיקה את השדולה, שעוסקת בין השאר בפרשת היעלמותה של היימנוט קסאו בצפת בפברואר האחרון. יו"ר העמותה, מור דקל: "השדולה תפעל לדאוג לדור העתיד של החברה הישראלית"

בווידאו: קמפיין שקורא לכל המדינות להתערב ביוזמת העמותה למען הילד/סטודיו פיקסל

העמותה למען הילד בגיל הרך השיקה אתמול (רביעי) את השדולה "ממשבר לתקומה" בפתח תקווה. השדולה הוקדשה לזכרה של מיה גורן, הגננת המיתולוגית מקיבוץ ניר עוז, שגופתה הוחזרה בשבוע שעבר משבי חמאס לאחר 9 וחצי חודשים.

יו"ר עמותה, מור דקל ציינה במעמד ההשקה כי "דווקא היום, בזמן מלחמה ובזמן פגרה, זה הרגע לשים את הנושא בראש סדר העדיפויות. שדולת 'ממשבר לתקומה' תפעל לדאוג לגיל הרך במדינת ישראל - דור העתיד של החברה הישראלית".

לדבריה של דקל "התחום חווה משבר על משבר, וחודש לקראת פתיחת שנת הלימודים זה הזמן לשים את הנושא בראש סדר העדיפויות. הורים ללא מסגרות, מחסור בצוותים, תדמית המקצוע, מפונים ללא מענה, משפחות של מגויסים ללא תמיכה. לילדות ולילדים בגיל הרך יש זכות לחינוך, טיפול, רווחה ואיכות חיים - וזכותם היא חובתנו האזרחית".

חברי כנסת ופעילים חברתיים בהשקת השדולה למען הילד בגיל הרך, 1 באוגוסט 2024. שירן פרץ יח"צ, אתר רשמי
חברי כנסת ופעילים חברתיים בהשקת השדולה למען הילד בגיל הרך, 1 באוגוסט 2024/אתר רשמי, שירן פרץ יח"צ

בנוסף, העמותה פועלת מזה חמישה חודשים כדי לסייע בפרשת היעלומתה של היימנוט קסאו, ילדה בת 9 מצפת, שנראתה לאחרונה ב-25 בפברואר בעיר ונעלמו עקבותיה. עד כה לא ידוע מקום הימצאה.

אביה של היימנוט, טספאי, שעלה לדבר בזום מסר: "אני רוצה להגיד תודה רבה לכל השדולה שהתכנסו פה ומעלים את זה לסדר היום. הילדה רק בת 9, אנחנו כמה חודשים מחפשים אותה. אנחנו מתוסכלים כמשפחה מהמצב. מדינת ישראל התברכה בזה שהיא אוהבת את האזרחים שלה, לא סתם יש את המושג של ארץ זבת חלב ודבש. אני מבקש שחברי הכנסת יעזרו למצוא את הילדה. המשטרה הפסיקה לחפש אותה, ככל שתעלו את זה לסדר היום - הילדה היפה תחזור בשלום".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
השקת השדולה למען הילד בגיל הרך, 1 באוגוסט 2024. שירן פרץ יח"צ, אתר רשמי
השקת השדולה למען הילד בגיל הרך, 1 באוגוסט 2024/אתר רשמי, שירן פרץ יח"צ

להשקה הגיעו גם חברי הכנסת נאור שירי (יש עתיד), יוסף טייב (ש"ס), יבגני סובה (ישראל ביתנו), קטי שטרית (ליכוד), רון כץ (יש עתיד) ומיכל וולדינגר (הציונות הדתית), ועמדו דקת דומייה לזכרם של 12 הילדים שנהרגו במג'דל שמס, והזמרת אסתר קסטרו הקדישה לזכרם שיר.

  • עוד באותו נושא:
  • הגיל הרך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully