וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה של מיה גורן: "כולנו צריכים את סגירת המעגל הזאת - אנחנו זכינו לה אתמול"

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 9:10

לאחר 9 חודשי מלחמה, חולצה גופתה של הגננת המיתולוגית של ניר עוז - מיה גורן, שגם בבוקר הטבח שהתה במעון וסידרה אותו לקראת היום שלמחרת. "ידענו שהיא נחטפה כשהיא פצועה קשה", סיפר בנה של מיה, גל גורן ל-103FM. "כל כך הרבה מילים שלא יתקרבו לסכם את האדם שהיא הייתה"

הצהרת משפחות חטופים 20.7.24/רוני כנפו

במבצע חילוץ משולב, צה"ל ושב"כ הודיעו הבוקר (חמישי) על חילוץ גופותיהם של 5 חטופים: מיה גורן, רס"ם במיל' רביד אריה כץ מיה גורן, רס"ר במיל' אורן גולדין, סמ"ר תומר אחימס וסמל קיריל ברודסקי מאזור חאן יונס.

"ידענו שהיא נחטפה כשהיא פצועה קשה", סיפר הבוקר בנה של מיה, גל גורן ל-103FM. "הבנו בסוף הפסקת האש האחרונה, בתחילת דצמבר שהיא כבר אינה בין החיים. ואתמול קיבלנו אותה. אין ספק שיש נחמה. כולנו צריכים את סגירת המעגל הזאת, ואנחנו זכינו לה אתמול, הודות לכוחות הביטחון המדהימים שלנו. לוחמים אמיצים. השאלה הראשונה ששאלתי אתמול היא אם מישהו מלוחמים נפגע. התשובה היא לא - ברוך השם".

מיה גורן נחטפה לעזה, בעלה אבנר נרצח. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"שניהם נרצחו, ובמקרה הם לא היו ביחד". אבנר ומיה גורן ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אמא הייתה אדם צנוע מדי לדבר הזה", המשיך. "האדיבות, האכפתיות, האמפתיה, הדאגה, העבודה הקשה והמסירות. כל כך הרבה מילים שלא יתקרבו לסכם את הבן אדם שהיא הייתה, כאשת חינוך וכאמא".

גם אביו של גל, ובעלה של מיה, אבנר גורן נרצח בטבח -7 באוקטובר. "שניהם נרצחו, ובמקרה הם לא היו ביחד. בכל שבת היא הייתה הולכת לסדר את הגן. היא הייתה מגיעה לבית תינוקות, ובדרך כלל אחרי חצי שעה היא הייתה חוזרת הביתה. אבל שם יצא שהיא נקלעה לממ"ד. אחי, בר, היה היחיד שידע שהיא הייתה בבית התינוקות. היא מאוד לא רצתה להלחיץ אותנו, וזה היה תוך כדי שהיא מוקפת במחבלים".

גורן הייתה הגננת של קיבוץ ניר עוז. "היא טיפלה בכפיר ביבס התינוק. התמונה הזאת, מעבר לזה שהיא מראה מיהי ומהי, היא מראה כמה האנשים באותו היישוב קשורים אחד בשני. על כפיר היא הייתה מדברת בהתרגשות".

גל זכה לקבל את אימו בחזרה, אך לבסוף אמר: "יש עוד 115 משפחות שצריכות את סגירת המעגל הזאת. עם כל ההערכה שלנו לכוחות הביטחון, זה יקרה רק בעסקה". הלווייתה של מיה גורן תיערך מחר.

מיה הייתה בת 56, חברת קיבוץ ניר עוז. אם לאסיף, בר, גל ודקל. עבדה כגננת ומטפלת חרוצה ומסורה וטיפלה באהבה בילדי הקיבוץ במשך שנים רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully