וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החיסולים בביירות ובטהראן: המרחב האווירי של ישראל נסגר צפונית לחדרה

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 12:36

פיקוד העורף לא שינה את ההנחיות לציבור הישראלי לאחר החיסולים הדרמטיים בטהראן וביירות. "במקרה בו יוחלט על שינוי כלשהו, נעדכן את הציבור באופן מיידי", נמסר. בעקבות המתיחות הביטחונית בצפון, הוחלט לסגור את המרחב האווירי של ישראל מקו חדרה צפונה

הנייה מקבל את הידיעה על חיסול בניו ולשלשה מנכדיו/מערכת וואלה!

במערכת הביטחון נערכים לפעולות נקם מצד ציר ההתנגדות וגם לפגיעה אפשרית בעורף הישראלי, זאת לאחר חיסולם של ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה, ורמטכ"ל חיזבאללה, פואד שוכר, שעות בודדות קודם לכן.

כוחות משטרה ופיקוד העורף בזירת נפילת רקטה ברחובות במהלך מלחמת חרבות ברזל

13 באוקטובר 2023. יוסי אלוני, פלאש 90
פיקוד העורף לא שינה את ההנחיות לציבור הישראלי. חיילי פיקוד העורף/פלאש 90, יוסי אלוני

בוקר חיסולו של הנייה, פיקוד העורף לא שינה את ההנחיות לציבור הישראלי. "צה"ל מקיים הערכת מצב, במקרה בו יוחלט על שינוי כלשהו, נעדכן את הציבור באופן מיידי בפלטפורמות של צה"ל ופיקוד העורף", נכתב בהודעת דובר צה"ל בנושא. "יש להישאר מעודכנים ולפעול על פי הנחיות פיקוד העורף".

בעקבות המתיחות הביטחונית בצפון, במערכת הביטחון החליטו על סגירת המרחב האווירי של ישראל מקו חדרה צפונה. משמעות הדבר היא שלא ניתן יהיה לקיים פעילות אווירית בנמל התעופה של חיפה או משדות התעופה האחרים במרחב הצפון, בעוד טיסות הנכנסות או יוצאות מנתב"ג או מנמל תעופה רמון יתקיימו כסדרן. גורם צבאי מסר שרשות שדה התעופה הוציאו הנחייה מטעמם בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully