וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר וסרלאוף על הפריצות לבסיסים: "זה נבע מתסכול, ומתחושה שיש צד שמותר לו יותר"

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 16:16

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי מעוצמה יהודית, ציין בריאיון לרדיו צפון 104.5fm כי "הבעיה בחקירת החשודים היתה בדרך - ככה לא עושים", והדגיש כי לא מדובר באירוע פוליטי. על המערכה בצפון: "המפונים יחזרו לא כגנבים בלילה לבתים מרוסקים"

אלימות בין חיילים למפגינים בבית ליד/27א'

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית), התייחס במשדר המיוחד מוועידת הגליל בעכו אצל גדי נס ברדיו צפון 104.5fm לאירועי האלימות שהתרחשו אמש בשדה תימן.

"לאן הגענו? לאן אנחנו רוצים להגיע?", אמר השר וסרלאוף בפתח דבריו. "מה שהפריע לאזרחים אתמול, זו הדרך שבה נעשו הדברים, זו לא דרך, אלה חיילים שלנו. אם מישהו עשה משהו לא תקין, תחקרו, לא ככה", הוסיף.

"בעיניי זה היה אירוע שמסמל תחושת תסכול גדולה מאוד - שמה שמותר לצד אחד אסור לצד השני. המראות של אתמול הציגו את הפער בין מה שהאזרח מצפה שיקרה בזמן מלחמה, נתאחד, ולא מראות כאלו כמו שראינו אתמול". לדבריו, הוא שוחח עם חיילים שנחקרו אתמול וסיפרו לו על הבושה וההשפלה.

יצחק וסרלאוף, השר לפיתוח הנגב והגליל 5. ראובן קסטרו
יצחק וסרלאוף, השר לפיתוח הנגב והגליל 5/ראובן קסטרו

השר וסרלאוף נשאל לגבי התנהלות צמרת צה"ל אולם סירב להתייחס. "אנחנו ביום חשוב מאוד שהוא פתיחת צוהר להזדמנות ותקווה, הרבה אנשים תולים את התקוות שלהם במה שאחנו עושים פה היום", הדגיש. וכשנשאל איך האירועים הפולייטים ישפיעו בהיבט הפוליטי, השיב כי "זה לא אירוע פוליטי, החיילים שלנו זה לא עניין פוליטי".

המראיינים הטיחו בפני השר כי המדינה איבדה את הצפון, ובתגובה השיב כי "לא איבדנו את הצפון. אמירה קשה בעיניי. יש מפונים מהצפון שאנחנו עובדים שיחזרו לבתיהם. הם יחזרו לא כגנבים בלילה לבתים מרוסקים. נכון. יש כאב וייאוש אצל אנשים. אנחנו לא יכולים להיכנס לייאוש. יש לנו רצון, הזדמנות ותקווה להביא את הגליל למקום אחר".

כשהמראיין אמר שנחזור לתקופת החלוציות, השיב השר כי "במובן מסויים הוא צודק. כשאתה רוצה להביא אנשים לגור בצפון אחרי 7 באוקטובר, צריך הרבה אידיאלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully