וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש של שרת החינוך לשעבר יפעת שאשא-ביטון

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 11:46

ועד מכללת אורנים אישר פה אחד את מינויה של השרה לשעבר ד"ר יפעת שאשא ביטון לתפקיד המשנה לנשיא, והיא צפויה להיכנס אליו בימים הקרובים. "שמחה ומתרגשת להצטרף לסגל הבכיר, בדרך זו אוכל להמשיך ולתרום למערכת החינוך היקרה לליבי", אמרה

בווידאו: יפה בן דויד ושרת החינוך תוקפות את האוצר על ניהול המו"מ עם המורים/צילום: ניב אהרונסון

לאחר שפרשה מהחיים הפוליטיים לפני כחודש, שרת החינוך לשעבר ד"ר יפעת שאשא ביטון מצטרפת להנהלה הבכירה של מכללת "אורנים". יו"ר הוועד המנהל של המכללה, גברי ברגיל, מסר כי הועד המנהל אישר פה אחד את בחירתה ד"ר שאשא ביטון למשנה לנשיא מכללת "אורנים", הכניסה לתפקיד תתבצע בימים הקרובים.

"כבוד גדול למכללת "אורנים" ולי אישית לחזור ולשתף פעולה עם מי שהיתה אחת משרות החינוך הטובות ביותר במדינת ישראל", אמר פרופ' שמעון עמר, נשיא המכללה. "כצוות נמשיך להתוות את חזון החינוך של המאה ה-21. הגיע הזמן להביא את הכשרת המורים בישראל לשלב הבא.

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון. 31 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
נבחרה בפה אחד: "אוכל להמשיך ולתרום למערכת החינוך, היקרה כל-כך לליבי/ראובן קסטרו

שרת החינוך לשעבר: "אני שמחה ומתרגשת להצטרף לסגל הבכיר של מכללת "אורנים", מכללה אקדמית הידועה כמובילה בתחום החינוך והכשרת מורי העתיד של ישראל. אני רואה בפיתוח מודלים מתקדמים וחדשניים בהכשרת המורים משימה לאומית. בדרך זו אוכל להמשיך ולתרום למערכת החינוך, היקרה כל-כך לליבי. "מכללת אורנים" מעוררת תקווה והשראה בזכות אנשי המחקר וההוראה מהטובים בישראל הפועלים בתוכה".

שאשא ביטון, חברת מפלגת הימין הממלכתי, החלה את דרכה הפוליטית ב-2015 במפלגת כולנו וכיהנה כשרת הבינוי והשיכון מטעמה. בהמשך, לאחר שכולנו השתלבה בתוך הליכוד, כיהנה כיו"ר ועדת הקורונה. בבחירות 2021 חברה למפלגת תקווה חדשה של גדעון סער וכיהנה כשרת החינוך מטעמה בממשלת בנט-לפיד. היא כיהנה גם כשרה בלי תיק ומשקיפה בקבינט המדיני ביטחוני במשך חצי בממשלת החירום במהלך מלחמת חרבות ברזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully