וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביד כץ היה אמור לחגוג יום הולדת 52. היום הוא הובא למנוחות

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 23:05

גופתו של רביד חולצה מחאן יונס יחד עם גופותיהם של ארבעה חטופים נוספים. הוא נלחם על קיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר ונחטף לעזה. אחותו רביד ספדה לו: "קיוויתי שמצאת מקום להסתתר בו. אבל מיד נזכרתי מהם הערכים שעליהם התחנכת, והבנתי שבטח נלחמת עד הכדור האחרון"

ח"כ ניסים ואטורי מתעמת עם קרובי חטופים בכנסת/ללא קרדיט

לאחר שגופתו חולצה יחד עם מיה גורן, רס"ר אורן גולדין, סמ"ר תומר אחימס וסמל קיריל ברודסקי מחאן יונס, החטוף רביד כץ הובא היום (ראשון) למנוחות בבית העלמין בניר עוז. רביד כץ, חבר כיתת כוננות בקיבוץ ניר עוז, נלחם על הקיבוץ ב-7 באוקטובר ונחטף לרצועת עזה. בסוף חודש נובמבר משפחתו התבשרה על מותו.

אחותו דורון כץ אשר, שנחטפה לרצועת עזה עם שתי בנותיה הקטנות ושוחררה בעסקת הפעימות נפרדה ממנו. "היום זכיתי לומר לו מה הוא היה עבורי. אח שגדול ממני ב-16 שנה, שתמיד הסתכלתי עליו מלמטה למעלה. היום היית אמור לחגוג יום הולדת, ובמקום לשים לך זר על הראש, ואז תעשה פרצופים למצלמה כהרגלך, אנחנו שמים לך זר על הקבר. ואיזה לא מובן מאליו זה שיש לנו את הזכות לקבור אותך פה באדמת ניר עוז, המקום בו נולדת, בו גדלת, בו הקמת משפחה ובו גם נפלת בזמן שניסית להגן עלינו ועל כל הקהילה באותה שבת".

משפחתו של רביד כץ שהוגדר נעדר מאירועי השביעי באוקטובר, קיבלה הודעה על מותו. ללא, אתר רשמי
"תודה שלימדת אותי שאף פעם לא מאוחר מדי, ושתמיד נשאר על מה להיאבק". רביד כץ/אתר רשמי, ללא

"רק ערב לפני ישבנו בבית של אמא שלי לארוחת החג. כל מי שישב סביב השולחן, נעלם. חוץ מרויטל ועלמא הקטנה שלך, שברגע האחרון יצאו מהממד הבוער", סיפרה דורון בכאב. "אתה יודע רביד, שבימים הראשונים שלי בשבי, כאשר כולי אחוזת דאגה לגורלך, קיוויתי כל כך שאחרי שיצאת מהבית עם הנשק, הבנת שאין לך שום סיכוי מול מאות המחבלים ושמצאת מקום להסתתר בו. אבל מיד נזכרתי מי אתה, ומהם הערכים שעליהם התחנכת, והבנתי שבטח נלחמת עד הכדור האחרון, וכך היה".

"אני רוצה להגיד לך תודה, תודה על שיעורים רבים שבהם היית מורה דרך אפילו בלי שידעת על כך, על כך שלימדת אותי שאף פעם לא מאוחר מדי, ושתמיד נשאר על מה להיאבק, שהמקום יכול להיות טוב יותר, ושתמיד להיות בהודיה על מה שיש".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
אביב אשר ,רז אשר, דורון כץ אשר נפגשו עם יוני אשר בבית החולים שניידר, 25 בנובמבר 2023. דוברות בית החולים שניידר, אתר רשמי
"אנחנו נמשיך בדרכך יחד עם שחר שירה ועלמא". דורון כץ עם שתי בנותיה הקטנות לאחר השחרור עם שבי חמאס/אתר רשמי, דוברות בית החולים שניידר

"יחסרו לנו מאוד הישיבות במרפסת שלך עם איזה נשנוש מושלם שהכנת בטאבון שלך לצד איזה בירה מיוחדת שרק אתה הכרת, יחסרו לנו התמונות שאתה שולח בוואטסאפ לפני שבת של כל הבישולים שלך, ותמיד כשביקשתי משלוח, ישר היית עונה - אז יאללה בואי", המשיכה. "אכן היית בשלן בחסד. תנוח אח שלי, אנחנו נמשיך בדרכך יחד עם שחר שירה ועלמא. מדמיינת שאתה יד ביד עם אמא שלי ובבקשה תסדרו איכשהו את הכוכבים כדי שכל שאר החטופים יחזרו אלינו הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully