וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של עומר שחטוף בעזה: "הסכנה מרחפת מעל הראש שלהם בכל שנייה"

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 8:47

מלכי שם טוב, אביו של עומר המצוי בשבי, התייחס בראיון ל-103FM לביקור נתניהו בוושינגטון, והתקווה לעסקה: "הגיעה העת לחתום ולהחזיר את כל האהובים שלנו הביתה". על רעייתו שלי, שהצטרפה לפמליית רה"מ בארה"ב: "הכנו ספר של כל 120 החטופים והיא נתנה אותו לנתניהו"

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נפגשו עם נציגי משפחות החטופים, ארה"ב, 23 ביולי 2024/דוברות רה"מ

מלכי שם טוב, אביו של עומר שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר לאחר שבילה במסיבת הנובה בקיבוץ רעים, שוחח הבוקר (שלישי) עם אודי סגל וענת דוידוב ברדיו 103FM, והתייחס לביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בארה"ב לצד משפחות חטופים, ביניהם רעייתו שלי שם טוב, הדיווחים על ההתקרבות לעסקת חטופים, והדאגה לבנו, שמצוי בשבי חמאס כבר 291 יום.

"דיברתי עם שלי לפני שהלכה לישון, היא סיפרה לי שהיו במפגש עם רה"מ ואת כל מה שהתקשורת סיקרה", תיאר. "אנחנו בעיקר כבר חיסנו את עצמנו מכל העליות והירידות האלה. אנחנו תמיד אומרים שזו רכבת ההרים הכי מטורפת, והיינו גם בסיבובים קודמים בכמעט, תיכף, עוד רגע, ואז באה האכזבה, אנחנו אומרים לעצמנו שעד שזה לא קורה זה לא קורה. עכשיו יש תחושה קצת יותר טובה. הכנו ספר של כל 120 החטופים עם סיפור אישי של כל אחד, ושלי נתנה אותו לנתניהו כדי שזה יהיה לנגד עיניו ברגעים הקריטיים האלה, שיבין שמאחורי המספר הזה של 120 יש אנשים, משפחות, עולמות שלמים. אני מקווה שבזמן הטיסה הוא פתח את הספר ועיין בו".

עומר שם טוב. נחטף לעזה ב-7 באוקטובר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עומר שם טוב. נחטף לעזה ב-7 באוקטובר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"כולנו תקווה"

על הדיווחים על ההתקדמות במגעים בנוגע לעסקת חטופים אמר: "תמיד כשיש ידיעה כזו, דנה בתנו הגדולה מתקשרת אליי, יש מתח קבוע סביב זה וסביב הפעולות הצבאיות, וסביב כל מה שקורה. רואים את התמונות ממה שקורה שם בכל הרצועה, זה נראה לי היום המקום הכי מסוכן בעולם, אז מן הסתם הסכנה מרחפת מעל הראש שלהם בכל שנייה. אנחנו חולים במחלת אופטימיות קשה, וכולנו תקווה, אבל אני מבין שרה"מ צריך להציג לנשיא ביידן את ההתייחסות הישראלית ובהתאם לזה, זה אמור לעבור למתווכות ואז צוות המו"מ נוסע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"ההישגים מומשו, והגיעה העת לחתום על העסקה ולהחזיר את כל האהובים שלנו הביתה", אמר שם טוב בסיום דבריו. "נתניהו קיבל המלצות מכל הדרגים הביטחוניים, כולם אומרים את זה בפה מלא, אף אחד לא מסתתר מאחורי מילים, ואני חושב שזה הרגע, הוא צריך להגיד את זה חזק וברור בקונגרס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully