וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חוזר הבלבול: שרה נתניהו טעתה שוב בשמות חטופות - ותיקנה

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 18:43

אשת ראש הממשלה כתבה בפוסט ברשת החברתית כי השיחה הראשונה ממטוס "כנף ציון" הייתה עם "אמהותיהן של שירה אלבג ואורלי גלבוע, שתי בנות צעירות וחפות מפשע שנחטפו על ידי מפלצות החמאס". רק שהחטופות בשבי חמאס הן לירי אלבג ודניאלה גלבוע. מאוחר יותר, תיקנה את הטעות

רעיית רה"מ בדיון משפט נתניהו: "באמצע מלחמה לא עושים שום שיפוץ"/ביני אשכנזי

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו טעתה בשמות החטופות, כשכתבה בפרסום ברשת החברתית שדיברה עם "אמהותיהן של שירה אלבג ואורלי גלבוע, שתי בנות צעירות וחפות מפשע שנחטפו על ידי מפלצות החמאס". אלא שלחטופות בשבי חמאס קוראים לירי אלבג ודניאלה גלבוע - ואילו השמות שכתבה הן השמות של האימהות שאיתן שוחחה. מאוחר יותר, תיקנה אשת ראש הממשלה את הטעות.

"לבי עם המשפחות של החטופים והחטופות שלנו", כתבה. "השיחה הראשונה ממטוס 'כנף ציון' בטיסה ההיסטורית והחשובה לוושינגטון, הייתה השיחה שבה אני, רעיית ראש הממשלה, דיברתי עם אמהותיהן של שירה אלבג ואורלי גלבוע, שתי בנות צעירות וחפות מפשע שנחטפו על ידי מפלצות החמאס".

שרה נתניהו שוב טועה בשמות, והפעם של התצפיתניות החטופות 22 ביולי 2024. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
שרה נתניהו שוב טועה בשמות, והפעם של התצפיתניות החטופות 22 ביולי 2024/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

לפני כמה ימים שרה נתניהו עשתה טעות דומה: רעיית ראש הממשלה קיימה רצף מפגשים עם משפחות חטופים חיים, חטופים חללים ומשפחות של נופלים, כך כתבה בחשבון האינסטגרם שלה. באחד המפגשים, שוחחה עם ליאור שני, אלמנתו של חלל צה"ל. שכתבה על המפגש, הגברת נתניהו טעתה בשמו, היכן שירת ואיפה נפל. רס"מ במיל' עדי שני ז"ל נפל בקרב בצפון רצועת עזה בחודש דצמבר 2023.

עוד בוואלה!

שרה נתניהו פרסמה ברשתות על מפגש עם אלמנת צה"ל - וטעתה בשם החלל

לכתבה המלאה

"במהלך השיחה המרגשת הזו, הבטחתי להן שלאורך כל המסע ההיסטורי הזה, הבנות שלהן - יחד עם שאר החטופים והחטופות - נמצאים לנגד עינינו בכל רגע. אני ובעלי ראש הממשלה לא שוכחים אותם לרגע", כתבה על השיחה. "התחייבתי בפניהן שבכל פגישה שאהיה, אזכיר את הבנות ואת כל שאר החטופים. אני מתפללת לראות את כולם שבים הביתה בקרוב, בריאים ושלמים. אנחנו לא ננוח עד שכולם יחזרו. זו המשימה החשובה ביותר שלנו כעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully