וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו פרסמה ברשתות על מפגש עם אלמנת צה"ל - וטעתה בשם החלל

עודכן לאחרונה: 13.7.2024 / 17:12

לאחר סבב מפגשים עם משפחות חטופים וחללים, שרה נתניהו טעתה בשמו של חלל צה"ל בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, לאחר שנפגשה עם אלמנתו. הגברת נתניהו טעתה גם בתפקידו הצבאי והיכן נפל

בווידאו: שרה נתניהו בפגישה עם משפחות חטופים, 9 בנובמבר 2023/עמוס בן גרשום, רועי אברהם- לשכת העיתונות הממשלתית

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו קיימה רצף מפגשים עם משפחות חטופים חיים, חטופים חללים ומשפחות של נופלים, כך כתבה בחשבון האינסטגרם שלה. באחד המפגשים, שוחחה עם ליאור שני, אלמנתו של חלל צה"ל. שכתבה על המפגש, הגברת נתניהו טעתה בשמו, היכן שירת ואיפה נפל. רס"מ במיל' עדי שני ז"ל נפל בקרב בצפון רצועת עזה בחודש דצמבר 2023.

"ליאור שני, אלמנתו של רס"מ עידו שני ז"ל, סגן מפקד סיירת נח"ל, נפל שהיה בדרכו להצלת 12 תצפיתניות בבסיס כרם שלום", כך כתבה רעיית ראש הממשלה בפוסט.

חלל צה"ל רס"ם (במיל') עדי שני. דובר צה"ל
רס"ם במיל' עדי שני נפל בקרב בצפון הרצועה בחודש דצמבר 2023/דובר צה"ל

רס"ם במיל' עדי שני, בן 39 מצור יצחק, היה לוחם פלס"ר באגד לוגיסטי 6036, ונפל במהלך קרבות בצפון הרצועה בתחילת חודש דצמבר. הותיר אחריו אישה ו-3 בנות. בקרב בו נפל, נפצע באורך קשה לוחם נוסף.

מארגון אלמנות ויתומי צה"ל נמסר: "המפגש של שרה נתניהו עם אלמנות צה"ל, היה חם ומחבק. רעיית ראש הממשלה גילתה בקיאות במקרים, התעניינה, שאלה והציעה לעזור בכל מה שהיא יכולה. הטעות בפוסט היא טעות טכנית, ואין בה שום דבר שיכול להעיד על טיב המפגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully