וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של צעיר ממודיעין עילית שתקף סועדים בירושלים על רקע גזעני

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 12:00

החשוד ריסס באמצעות גז מדמיע סועדים ברובע הארמני בעיר העתיקה, וכן עוברי אורח שהיו במקום. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו בארבעה ימים. בנוסף, תושב צור הדסה נעצר בחשד שהציב גדר בכביש 1 שהוביל לפציעה של רוכב אופנוע שנפצע באורח בינוני

צעיר יהודי ירק על איש דת נוצרי בירושלים/מערכת וואלה!

בית משפט השלום בירושלים האריך בסוף השבוע בארבעה ימים את מעצרו של בן 20 מודיעין עלית, בחשד שריסס באמצעות גז מדמיע סועדים ברובע הארמני בעיר העתיקה בירושלים על רקע גזעני, וכן עוברי אורח שאינם יהודים שכמה מהם נזקקו לטיפול רפואי. לאחר מכן המשיך החשוד לקבר דוד הסמוך למקום. הצעיר נעצר ובחקירתו טען כי אינו זוכר את המיוחס לו.

בנוסף, הוארך ביממה מעצרו של תושב צור הדסה בשנות ה-30 לחייו, בחשד שחסם באמצעות גדר את דרך בר לב בכביש 1 בערב שבת לפנות בוקר. כתוצאה מכך, רוכב אופנוע שנסע בכביש התנגש בה, נפצע באורח בינוני בכל חלקי גופו ופונה למרכז הרפואי.

במשטרה ציינו כי הרוכב כמעט נהרג ומדובר במקרה שהיה עלול להסתיים באסון בעל תוצאות מרחיקות לכת. לדבריהם זו תופעה חוזרת ונשנית של תושבים מהשכונה (החומה השלישית) שמסכנים לעיתים קרובות נוסעים בכביש בשבתות באמצעות זריקת אבנים והזזת גדרות. בחקירתו טען החשוד כי עשה זאת בשל "דעת קלה".

האופנוע מוטל על כביש 1 לאחר שפגע בגדר, 21 ביולי 2024. דוברות משטרת ישראל
האופנוע מוטל על כביש 1 לאחר שפגע בגדר, 21 ביולי 2024/דוברות משטרת ישראל
בווידאו: תיעוד מצלמות האבטחה מהתאונה בכביש 1, 21 ביולי 2024/דוברות משטרת ישראל

בחודש פברואר, משטרת ירושלים פתחה בחקירה בעקבות תלונה על תקיפת איש דת נוצרי בסמוך לשער יפו. בתיעוד מהאירוע נראה צעיר יהודי יורק לעברו של המתלונן, ובהמשך מאיים ומקלל אותו ואת הנוכחים במקום.

כמה חודשים לפני כן, נרשמו שורה של תקריות חמורות שבהן הותקפו אנשי דת נוצרים באזור העיר העתיקה בירושלים על ידי צעירים יהודים. "זו תקיפה ברורה. המינימום המצופה הוא שהתוקף יובא לדין, ושישמע גינוי רם וברור מהמנהיגים הפוליטיים והדתיים של ישראל", אמר לוואלה בכיר בכנסיה הקתולית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully