וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורק וצועק "פאקינג ישו": צעיר יהודי תקף כומר ליד שער יפו בירושלים | תיעוד

עודכן לאחרונה: 3.2.2024 / 22:28

איש דת נוצרי הותקף על ידי צעיר יהודי, שגם ניסה למנוע ממנו לצלם את התקרית. בחודשים האחרונים נרשמה שורה של מעשי תקיפה של אנשי דת נוצרים על ידי צעירים יהודים בעיר העתיקה. "אנחנו מצפים לראות מעצר מיידי", אמר לוואלה! יועץ לכנסיות הקתוליות בירושלים

צעיר יהודי ירק על איש דת נוצרי בירושלים/מערכת וואלה!

המשטרה בירושלים פתחה היום (שבת) בחקירה, בעקבות תלונה על תקיפת איש דת נוצרי בסמוך לשער יפו במהלך היום. בתיעוד מהאירוע נראה צעיר יהודי יורק לעברו של המתלונן, ובהמשך מאיים ומקלל אותו ואת הנוכחים במקום.

בחודשים האחרונים נרשמו שורה של תקריות חמורות שבהן הותקפו אנשי דת נוצרים באזור העיר העתיקה בירושלים על ידי צעירים יהודים. "זו תקיפה ברורה. המינימום המצופה הוא שהתוקף יובא לדין, ושישמע גינוי רם וברור מהמנהיגים הפוליטיים והדתיים של ישראל", אמר לוואלה בכיר בכנסיה הקתולית.

השחתת בית הקברות הנוצרי בירושלים. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
בית קברות נוצרי שהושחת בירושלים/אתר רשמי, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

"אנחנו מצפים לראות מעצר מיידי נגד מי שאחראי לפשע הזה, ולשמוע קול ברור מהרבנים וראשי המדינה - שיגנו את התופעה הזו", אמר ודיע אבו נאסר, יועץ לכנסיות הקתוליות בירושלים בשיחה עם וואלה!. "יש לנו בעיה ביטחונית ובעיה חינוכית. המשטרה לא עוצרת והפרקליטות לא מגישה כתב אישום אמיתי, וגם ראשי המדינה לא יוצאים בריש גלי נגד התופעה".

לפני חודשים אחדים, חלון בחדר הסעודה האחרונה בהר ציון בירושלים ניזוק בידי גבר יהודי - ככל הנראה תחת השפעת אלכוהול, שיידה אבן לעבר חלון מהתקופה העות'מאנית באתר הקדוש לנוצרים. במשטרה פתחו בחקירה, ועצרו חשוד במעורבות במעשה - תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו. בית משפט השלום בירושלים הורה על שחרורו בתנאים מגבילים.

כמו כן, לפני כחצי שנה החלו חסידי ברסלב לפקוד את הכנסיה שבמנזר הכרמליטים בסטלה מאריס שבחיפה, שמאמינים שבמקום קבור הנביא אלישע, מתלמידיו של אליהו הנביא. הם קיימו תפילות בדלת הכנסיה ושניים מהם אף נצפו מתפללים בתוך קודש הקודשים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully