וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה: בן דקר את אביו בחנות טלפונים בבת ים

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 20:48

בסרטון נראים השניים מתדיינים לגבי דגמים שונים של מכשירים, וכשלפתע הבן שולף סכין ודוקר את אביו כמה פעמים בפלג גופו העליון ובצאוורו, ולאחר מכן יוצא מהמקום. הוא פונה לבית החולים וולפסון בחולון ונמצא במצב בינוני ויציב. המשטרה עצרה את הצעיר, בן 20 מראשון לציון

בן דקר את אביו בחנות טלפונים בבת ים. האב נפצע ונמצא במצב יציב 18 ביולי 2024/מצלמות אבטחה

צעיר דקר היום (חמישי) את אביו, בן 52, בחנות טלפונים סלולריים בבת ים. בתיעוד שהופץ, נראים השניים מדברים על סוגי מכשירים שונים, ולאחר שהאב מסתובב שולף בנו את כלי הנשק ודוקר אותו כמה פעמים בצאוורו ופלג גופו העליון. לאחר המעשה הוא עוזב את המקום. האב פונה לטיפול במצב בינוני יציב. המשטרה עצרה את הבן, צעיר בן 20, תושב ראשון לציון והוא יובא מחר לבית משפט להארכת מעצרו.

צוות מגן דוד אדום מסר כי "הובילו אותנו אל הגבר שסבל מפציעות חודרות בגופו והיה בהכרה מלאה. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו יציב".

הזירה בשכונת התקווה בתל אביב. מד"א
"לאחר שהאב מסתובב שולף בנו את כלי הנשק ודוקר אותו כמה פעמים בצאוורו ופלג גופו העליון". (אילוסטרציה)/מד"א

ביום שלישי נרצח ילד בן 6 מדקירות בהרצליה. היום אימו, סיגל יאנה איצקוביץ קשרה את עצמה באופן מלא לאירוע, ונמסר כי היא מודעת למעשיה. היא סיפרה כיצד ביצעה את הרצח של הילד ומסרה פרטים מדויקים של האירוע. לאחר הטיפול הרפואי הועברה לשב"ס. בשלב הזה הופנתה להסתכלות אצל פסיכיאטר מחוזי, היום או מחר היא תועבר לבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully