וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הביקורת: משרד החינוך יפרסם את ציוני הבגרויות במתמטיקה

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 16:32

לאחר ההפסד בבית הדין לעבודה, השר קיש הודיע כי התוצאות יימסרו לתלמידים למרות שעיצומי ארגון המורים המונעים הזנת ציוני מגן נמשכים. בכך הפך את ההחלטה הקודמת של משרדו. "לא אתן לרן ארז להמשיך לפגוע בתלמידים, טובתם מעל הכול", הסביר

שר החינוך קיש: ציוני הבגרות במתמטיקה ימסרו לתלמידים, למרות עיצומי המורים/דוברות שר החינוך

שר החינוך יואב קיש הכריע היום (רביעי) כי ציוני בחינות הבגרות במתמטיקה ימסרו לתלמידים, למרות עיצומי ארגון המורים והנחיית יו"ר הארגון רן ארז לאסור על המורים לדווח ציוני מגן למשרד החינוך. קיש הכריע להעביר את ציוני הבגרות החיצונית במתמטיקה כבר מחר, כדי שהתלמידים יחליטו אם לגשת למועדי ב'. "לא אתן לרן להמשיך לפגוע בתלמידים. אני שם סוף לסאגה שנכפתה עלינו כאן ועכשיו. הציונים יפורסמו. טובת הילדים מעל הכול", אמר קיש.

העיצומים של ארגון המורים כללו אי-מתן ציונים, בהם אלה של בחינות המגן. כתוצאה מכך, משרד החינוך החליט לא לפרסם את ציוני הבגרויות, בטענה ל"חשש לפגיעה בטוהר הבחינות". לפי אנשי המשרד, בתי ספר שיראו את תוצאות הבגרות לפני חשיפת המגן עלולים להטות את הציונים מעלה. כך, תלמידים שהתלבטו אם לגשת למועד ב' של בגרות לא יכלו לדעת אם יש צורך בכך". לאחר החלטת השר, בתי הספר יפרסמו את הציונים.

יו״ר ארגון המורים -רן ארז במסיבת עיתונאים בה יודיע על צעדים ארגוניים חדשים והמשך המאבק,. -, צילום מסך
" אני שם סוף לסאגה שנכפתה עלינו כאן ועכשיו. הציונים יפורסמו. טובת הילדים מעל הכול"/צילום מסך, -

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי כתב בתגובה להחלטת השר: "אני מברך את שר החינוך יואב קיש שהורה להנחות את אנשי משרדו לפרסם את ציוני הבגרויות לתלמידים, בעקבות הפנייה של השלטון המקומי לבג"ץ. לא היינו צריכים להגיע למצב שהציונים מעוכבים במשך תקופה ארוכה כל כך. מגיע לתלמידי ישראל, בטח מי שמתגייסים עוד רגע לשירות בצה''ל, לדעת מה תוצאות הבגרויות שלהם למען העתיד שלהם. פשוט וקל. נמשיך לפעול למען התלמידים ולסייע להם בכל דבר".

"בשלטון המקומי קראו בשבועות האחרונים לשר החינוך יואב קיש לנקוט פעולה ולהורות על הזנת הציונים לתלמידים, לפני מועדי ב' של בחינות הבגרות ולהפסיק את הפגיעה בזכויות הבסיסיות של התלמידים וזכותם לחינוך ולשוויון, עוד אמרו במרכז כי "תלמידי ישראל לא יהפכו בני ערובה בקרב הורדות ידיים בין המורים לבין הממשלה, משרד החינוך הוא האחראי על חינוך התלמידים במדינת ישראל, ולכן הוא זה שצריך היה להשתלט על האירוע ולהגיע לפתרון דחוף לטובת תלמידי ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הנהגת ההורים הארצית זעמה על ההחלטה ואמרה כי תלמד את השלכותיה, כשתגובתם תגיע בהקדם. "לפני מספר דקות הודיע שר החינוך על שחרור ציוני הבגרות במועד א' במקצוע המתמטיקה.
לא בשפה, לא בביולוגיה, לא בהסטוריה, רק במתמטיקה!", מסרו. "משרד החינוך החליט שאין ברצונו שבג"צ ימרח אותו בזפת ונוצות מחר. מן המפורסמות שהיום היה מועד ב' באנגלית, מחר בבוקר מועד ב' בשפה (טרם מועד הבג"צ), וביום שני מועד ב' במתמטיקה. תזמון ההחלטה העגום מוכיח שכמו ארגון המורים לפניו, גם משרד החינוך, פועל למען עצמו, לא למען התלמידים!".

"המשרד מפרסם את הציון היחיד עליו ידון בג"צ, ובכך מתחמק מאמירות קשות ונוקבות של בג"צ על הרס החינוך ואובדן האמון של ההורים והתלמידים במערכת החינוך, בושה וכלימה", המשיכו בהנהגת ההורים. "נלמד את ההודעה והשלכותיה ותגובתנו תגיע בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully