וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובת החטוף לנועה ארגמני: נתניהו מנצל אותך

יפעת קלדרון, בת דודתו של החטוף עופר קלדרון, הגיבה לפרסום לפיו החטופה שחולצה במבצע צבאי תצטרף לראש הממשלה בנסיעתו לארה"ב. "שמישהו יסביר לנועה ארגמני האהובה שהוא מנצל אותה. נחטפה פעם ראשונה בידי חמאס ופעם שנייה על ידיו", כתבה בפוסט ברשת X

ראש הממשלה בנימין נתניהו במפגש מרגש בבית החולים שיבא עם נועה ארגמני ובני משפחתה/מערכת וואלה

יפעת קלדרון, בת דודתו של החטוף עופר קלדרון, שיתפה היום (רביעי) פוסט בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר) ובו הגיבה לפרסום ב-ynet לפיו נועה ארגמני תטוס עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לוושיגנטון, וכתבה כי "שמישהו יסביר לנועה ארגמני האהובה שהוא מנצל אותה. נחטפה פעם ראשונה בידי חמאס ופעם שנייה על ידיו (נתניהו)".

לפי הפרסום ב-ynet, מספר בני משפחות חטופים נענו בחיוב להזמנתו של ראש הממשלה להצטרף לנסיעה, בהם יעקב ונועה ארגמני, דיצה אור, אימו של אבינתן אור, איילת סמרנו, אימו של יונתן סמרנו , וטלי גווילי, אימו של לוחם היס"מ רן גווילי. מי שכבר הודיעה שסירבה להצעה היא איילת לוי-שחר, אמה של התצפיתנית נעמה לוי. משפחות אחרות סיפרו כי לשכת נתניהו הציעה להן להצטרף לטיסה אך הן סירבו עד לחתירתו המלאה לעסקת חטופים.

רה"מ בנימין נתניהו עם נועה ארגמני ואביה יעקב ארגמני לאחר שחרורה משבי חמאס, שיבא , 8 ביוני 2024. מעיין טואף, לשכת העיתונות הממשלתית
שעות אחרי החילוץ: נועה ארגמני ליד אביה יעקב במפגש עם ראש הממשלה נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, מעיין טואף

ארגמני חולצה משבי חמאס במבצע הירואי, יחד עם שלושה חטופים נוספים בהם שלומי זיו, אלמוג מאיר ז'אן ואנדרי קוזלוב, ממחנה הפליטים נוציראת שבמרכז הרצועה, בתחילת חודש יוני. נועה הוחזקה בדירה אחת, שלושת החטופים האחרים הוחזקו בדירה שנייה, במרחק של 200 מטר. המחבלים ניסו לפגוע בכוחות באמצעות ירי במטווח אפס, וטיל נ"ט. המבצע כולו ארך שעה, ופעולת החילוץ עצמה נמשכה דקות בודדות. בפיקוד הדרום אומרים כי לוחמי ימ"מ והשב"כ חתרו למגע במחנה פליטים באור יום במרחב שבו צה"ל לא תמרן קודם לכן. שומרי החטופים ירו על הכוחות. לוחם הימ"מ פקד ארנון זמורה נפגע ומת מפצעיו. היורים עליו חוסלו. כעבור כמה שעות נקבע כי המבצע ייקרא, על שמו, "מבצע ארנון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully