וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סובלים ממנו כבר 20 שנה": בעוטף עזה שמחים על ניסיון החיסול של דף

עודכן לאחרונה: 14.7.2024 / 15:31

בכל הארץ שמחו לשמוע על ניסיון החיסול של מוחמד דף. אך נדמה שתושבי עוטף עזה, הקורבנות העיקריים של מעשיו הרצחניים, שמחים במיוחד ומקווים מאוד שהוא אכן נהרג בתקיפה בחאן יונס. "מאמינים שזה לא יפגע בעסקת חטופים ואולי אף יקדם אותה"

צה"ל תקף בחאן יונס: יעד התקיפה - בכיר חמאס מוחמד דף 13 ביולי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בעוד בכל ישראל שמחו לשמוע אמש (שבת) על ניסיון החיסול של מוחמד דף, בעוטף עזה, אולי יותר מבכל מקום אחר, מקווים שניסיון החיסול אתמול של מוחמד דף הצליח. הם מתפללים שעם מותו, 20 שנים של טרור, רקטות ורציחות יגיעו לסיומן.

מורן הילה מדמוני, תושבת שדרות, שמחה מאוד כששמעה על ניסיון חיסולו. "במשך 23 שנה אנחנו סובלים וסופגים מהאיש הארור, הטרוריסט שדינו מוות. אנחנו שמחים על הפעולה של המדינה, חייבים לחסל את כל בכירי חמאס ולמוטט אותם כדי שתושבי העוטף יוכלו לחיות. אנחנו מקווים ומתפללים שהמחבל העלוב כבר לא איתנו בעולם זה. הוא היה צריך למות מזמן".

לדברי עופר ליברמן, בקיבוץ ניר עם בהחלט מקווים שהוא מת. "דף הוא שאחראי על פעולות הטרור שפגעו בתושבי עוטף עזה", קבע. "ב-20 השנים האחרונות סבלנו מטרור שהמחבל הבזוי הזה הכווין. אנחנו מאוד מקווים שזה לא יפגע בעסקת חטופים אלא בדיוק הפוך, שהוא דווקא יקדם אותה".

לראשונה מזה 30 שנים: תיעוד עדכני של מוחמד דף. חדשות 12, אתר רשמי
"אחראי על פעולות הטרור שפגעו בתושבי עוטף עזה". מוחמד דף/אתר רשמי, חדשות 12

אמש צה"ל תקף באזור מחנה הפליטים אל-מוואסי, יעד התקיפה היה מוחמד דף, בכיר בזרוע הצבאית של חמאס ומספר 2 בארגון. בשעות בהן חיל האוויר הטיל פצצות כבדות באזור, הפלסטינים דיווחו על עשרות פצועים והרוגים. לפי הערכות במערכת הביטחון, רוב הסיכויים שדף נהרג כי שהה מעל פני הקרקע ולא במנהרה. עם זאת, בצה"ל אמרו שאין ודאות שדף חוסל. בשעות הערב, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס חליל אל-חיה לאל-ג'זירה: "מוחמד דף שומע את מה שנתניהו אמר וצוחק מהשקרים שלו"

לוואלה נודע כי בשב"כ אישרו כי הדמות שנמצאת מעל הקרקע בחאן יונס, הוא לא אחר מהמבוקש מספר 2 ברצועת עזה מוחמד דף. לצידו, לפי המודיעין המדויק שהתקבל, ראפעת סלמה מח"ט חאן יונס ופעילים נוספים. חיל האוויר תקף את הנקודה תוך ניצול הזדמנות שבה דף נמצא מעל הקרקע ודיווח על פגיעה מדויקת במטרה. אמש נמסר כי מח"ט חאן יונס אכן נהרג בתקיפה. בצה"ל טוענים כי המתחם שהותקף שייך למח"ט חאן יונס ורשום על שמו. ההערכה בצה"ל היא שחיסול של דמויות משמעותיות יביא ללחץ משמעותי על חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully