וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורים הנרגשים הגיעו לבית הספר בדרום ביום האחרון ללימודים, ומצאו קליעים על הרצפה

עודכן לאחרונה: 11.7.2024 / 7:02

גורמים המעורים בפרטים טוענים כי זאת לא פעם הראשונה שהנהלת בית הספר סופגת איומים. המקרה המדאיג דווח למשטרה ולמשרד החינוך, שם רואים את המקרה בחומרה. בינתיים, בהנהלה חשים מאוימים, ומקווים לפתוח את שנת הלימודים הבאה בבית ספר בטוח

הדרום הפרוע : עשרות קליעים נורו לעבר בית הספר/ללא קרדיט

ביום האחרון ללימודים, רגע לפני היציאה לחופש, המורים והמורות הגיעו לבית ספר בדרום הארץ, וגילו עשרות קליעים בחדר המנהל ובחדרים נוספים. גורמים המעורים בפרטים טוענים כי זאת לא פעם הראשונה שהנהלת בית הספר סופגת איומים, בישוב יש כמה סכסוכים בין חמולות שגרמו למקרי ירי רבים.

הנהלת בית הספר דיווחה למשרד החינוך ולמשטרה על המקרה החריג. למרות שבית הספר היה ריק בעת הירי, ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי הם רואים את המקרה בחומרה רבה ומקווים כי משטרת ישראל תמצה את הדין עם האחראים למעשה. בינתיים, בהנהלה חשים מאוימים, ומקווים לפתוח את שנת הלימודים הבאה בבית ספר בטוח.

עשרות קליעים נורו לעבר בית ספר בדרום הארץ, 11 ביולי 2024. ללא קרדיט, אתר רשמי
חור ירי שנמצא בבית הספר בדרום/אתר רשמי, ללא קרדיט

לפני כשבוע, נערה בת 15 נפצעה באורח קשה באירוע ירי ברחוב הרצליה בהדר הכרמל שבחיפה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים רמב"ם כשהיא סובלת מפציעה חודרת. על פי חקירה ראשונית, אדם ניסה לירות ירי אזהרה מרכב חולף לעבר חנות מכלת במעלה שדרות הציונות. הכדור פגעה בנערה ששהתה בחנות ונפצעה באורח קשה.

"כשהגענו עם האמבולנס למקום, הוציאו אלינו את הפצועה, שנפצעה באירוע אלימות", מסר חי טקאטש חובש בכיר במד"א. "היא שכבה על הכביש בהכרה מלאה, כשהיא עם פציעה חודרת. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ופינינו אותה בדחיפות לבי"ח כשמצבה מוגדר קשה". מבית החולים רמב"ם נמסר כי הנערה מועברת לחדר ניתוח להמשך טיפול. מצבה מוגדר יציב ולא נשקפת סכנה לחייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully