וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע ירי בחיפה: נערה בת 15 במצב קשה

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 18:44

צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את הפצועה שכובה על הכביש ומדממת אך בהכרה מלאה. הם העניקו לי טיפול רפואי במקום, שכלל עצירת דימומים ופינו אותה לבית החולים רמב"ם בעיר

פרמדיקית מד"א, נועה שחם, בזירת השריפה באשדוד, 25 במאי 2024/מד"א

נערה בת 15 נפצעה היום (שלישי) באורח קשה באירוע ירי ברחוב הרצליה בהדר הכרמל שבחיפה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים רמב"ם כשהיא סובלת מפציעה חודרת. על פי חקירה ראשונית, אדם ניסה לירות ירי אזהרה מרכב חולף לעבר חנות מכלת במעלה שדרות הציונות. הכדור פגעה בנערה ששהתה בחנות ונפצעה באורח קשה.

"כשהגענו עם האמבולנס למקום, הוציאו אלינו את הפצועה, שנפצעה באירוע אלימות", מסר חי טקאטש חובש בכיר במד"א. "היא שכבה על הכביש בהכרה מלאה, כשהיא עם פציעה חודרת. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ופינינו אותה בדחיפות לבי"ח כשמצבה מוגדר קשה". מבית החולים רמב"ם נמסר כי הנערה מועברת לחדר ניתוח להמשך טיפול. מצבה מוגדר יציב ולא נשקפת סכנה לחייה.

ח"כ חמד עמאר מישראל ביתנו התייחס לאירוע הירי ומסר: "הירי בנערה בת 15 הוא טרגדיה נוראית.
‏ממשלת בן גביר, סמוטריץ', ונתניהו איבדה משילות לגמרי. ‏האלימות הפכה לדבר שכיח מדי, וזה חייב להיפסק. על המדינה לעשות הכל כדי למנוע ולמגר מקרים מזעזעים כאלה".

משטרה. מתנאל בושרי,
זירת ירי/מתנאל בושרי

אמש גבר כבן 30 נמצא ירוי בפלג גופו העליון וללא סימני חיים כשהוא מוטל על דרך עפר סמוכה לבית העלמין בישוב, כמה מטרים ממכונית שננטשה בצד הדרך. לצוות אמבולנס מד"א שהוזעק לא נותר אלא לקבוע את מותו. הגופה נמצאה על דרך העפר במקום חשוך ומבודד, באזור הפרדסים הוותיק, לא הרחק מאזור התעשייה, כמה עשרות מטרים מהרחוב. על גופו לא היו תעודות והוגדר תחילה כאלמוני, עד שזוהה על ידי המשטרה תום בר, תושב קריית אתא בן 29, שהיה מוכר למשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully