וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ההתעללות בגן בחולון: המטפלות הודו והורשעו בתקיפת 34 פעוטות

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 13:51

הגננות מלכה מלול, נור שילוח ואליזה כהן צמח מואשמות ב-327 מקרים של תקיפות הגורמות חבלה של ממש, תקיפות בנסיבות מחמירות והתעללות נפשית. מאחר ואין הסכמה על העונש, דיון טיעונים לעונש יתקיים בינואר 2025, אז יעלו ההורים להעיד. "הן צריכות לשבת מאחורי סורג ובריח"

פרשת ההתעללות בגן בחולון: המטפלות הודו והורשעו בתקיפת 34 פעוטות/מטה המאבק למען הילדים

התפתחות בפרשת גן בינבה בחולון: מלכה מלול, נור (נורית) שילוח ואליזה כהן צמח הודו והורשעו בתקיפות הגורמות חבלה של ממש, תקיפות בנסיבות מחמירות והתעללות נפשית, שבוצעו ב-34 פעוטות בגן. פסק דין שהתקבל היום (רביעי) הינו במסגרת הגישור שבוצע בין הצדדים. מאחר ואין הסכמה על העונש, דיון טיעונים לעונש יתקיים ב-6 בינואר 2025, אז יעלו ההורים להעיד.

פרשת גן בינבה התפוצצה ביוני 2022, בזכות מקליט שהכניסה אמא מהגן שחשדה כי משהו לא תקין. בהקלטות נשמעו איומים, קללות, תוקפנות וחשד לאלימות פיזית. כתב האישום שהוגש לבית משפט המחוזי בתל אביב, על ידי עו"ד יונתן טל מפרקליטות תל אביב, מונה 327 סעיפים של תקיפות הגורמות חבלה של ממש, ריבוי תקיפות והתעללות נפשית ב- 34 פעוטות בתקופה שבין 20.4.22 ל-31.5.22. מלכה מלול מואשמת ב-143 מקרים, אליזה כהן צמח מואשמת ב-126 מקרים ונור (נורית) שילוח מואשמת ב-58 מקרים. הדיון התקיים בפני השופטת מעיין בן ארי.

פרשת ההתעללות בגן בחולון: המטפלות הודו והורשעו בתקיפת 34 פעוטות. מטה המאבק למען הילדים, אתר רשמי
הדיון בביהמ"ש בעניין פרשת ההתעללות בגן בינבה בחולון/אתר רשמי, מטה המאבק למען הילדים

סנגורה של נור שילוח ביקש שההורים ייצאו מהדיון מאחר ומרשתו מפוחדת, מכונסת בעצמה וזכותה למשפט הוגן. הסנגור טען כי בחוץ זכו הנאשמות למטר של צעקות ואיומים בלתי סבירים. עו"ד יונתן טל מטעם הפרקליטות טען כי אין שום זכות להוציא קורבנות עבירה מהעולם. מדובר בהסדר שאושר על ידי הסנגורים ועל דעת כלל נפגעי העבירה. אין שום עילה לסגור את הדלתות בפני ההורים. השופטת דחתה את בקשת הסנגור ואפשרה לקיים את הדיון בנוכחות ההורים.

עו"ד טל: "הגענו להסדר טיעון לפיו הנאשמות יודו ויורשעו בהתאם לכתב האישום המתוקן, אין הסדר לעניין העונש. הוסכם כי בטרם הטיעונים לעונש, הנאשמות ישלחו לשירות המבחן לצורך תסקיר בעניינן.
ההסכם נחתם על ידי הנאשמות במעמד השופטת ללא התנגדות נוספת של הסנגורים.

כזכור, האמא הגישה תלונה במשטרה, אז נצפו סרטונים המתעדים את מעשיהן של שלוש נשות הצוות בגן נגד 34 פעוטות בגילי חצי שנה עד 3.5. מדובר ביותר מ-300 סרטונים המתעדים אווירה של אימה בתוך הגן, הטלת פחד על בסיס יום יומי ושגרה אלימה בחסות המטפלות הבלעדיות של הילדים, בין היתר: אגרופים, סטירות, צביטות, הטחות בכיסא, הטחות במזרן, הטחות ברצפה.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
"מלאך המוות": מטפלות מואשמות במאות מקרי התעללויות 17.08.23. ו, מערכת וואלה
המטפלות המתעללות מלכה מלול, נור (נורית) שילוח ואליזה כהן/מערכת וואלה, ו

זוהר אליאס, אמא של פעוטה מהגן: "לעולם לא אשכח את הרגע שבו שמעתי בהקלטות את מה שהילדה שלי וחברים שלה עוברים בגן. כולנו היינו קוראים למלכה סבתא מלי, היא היתה גננת לדורי דורות והלב סירב להאמין שזה מה שאשמע, אך לצערי כל האשליה התנפצה ברגע אחד. בשבוע האחרון צפיתי במאות סרטונים המתעדים את מה שהן עשו לילדים שלנו, ילדים כל כך קטנים שרק זקוקים לחום ואהבה. לא משנה כמה זמן עבר מאז והכאב נשאר. הבת שלי היום בגן עירייה ויום יום אנחנו מתמודדים עם מה שהצוות עשה לה. פתאום היא שואלת, אומרת מה היה בגן, ואנחנו שותקים, מלטפים ואומרים שאף אחד לא יפגע בה יותר. אני שמחה שהן מודות במה שמאשימים אותן וחוסכות את ההליך המייגע של הוכחות, שבו אצטרך לראות אותן מדיון לדיון. אני מקווה שביהמ"ש ישפוט אותן לחומרת הדין הגבוהה ביותר בגין מעשיהן, כי הן צריכות לשבת מאחורי סורג ובריח".

אלונה דניאל, מנהלת מטה המאבק למען הילדים: "אנחנו מלווים את הפרשה הזו מהטלפון הראשון של ההורים לאחר הקלטה, ובהאזנה הראשונה הבנו מיד שמלי מלול היא לא הסבתא החביבה כפי שהציגה את עצמה להורים. תוך זמן קצר, בזכות המצלמות בגן, כל מה שההורים חששו התממש. שלוש נשות הצוות תועדו בשורה של מעשים מזוויעים וקשים כלפי הפעוטות. אנחנו בעיצומו של מאבק לתיקון חוק המצלמות כך שלכל הורה תהיה גישה למצלמות במטרה למנוע את הפגיעה בילדים מראש, ולא שהצילומים ישמשו רק כראיה לאחר מעשה. לצערי אנחנו נתקלים בהתנגדויות רבות, מבעלי אינטרסים ומשרדים ממשלתיים שמייצגים את הזכויות של כולם, חוץ משל הילדים לגדול מוגנים בגופם ובנפשם. אנחנו נאבק על החוק עד שזה יעבור בקרוב בקריאה שנייה ושלישית, בתקווה שכבר שנה הבאה נתחיל לראות ירידה בסטטיסטיקה המטורפת של מספר התיקים בגין התעללות בגנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully