וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם הפעוט - "מלאך המוות": עובדות גן במרכז הואשמו בתקיפת עשרות ילדים

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 12:16

מכתב האישום עולה כי שלוש הגננות תקפו פיזית ומילולית 34 פעוטות בגן בחולון. בהקלטות מהמקום נשמעו העובדות קוראות לילדים "תישרף באש הגיהנום". הן הואשמו בסעיפים של התעללות בחסר ישע, תקיפת קטין וגרימת חבלה

בווידאו: "מלאך המוות": מטפלות מואשמות במאות מקרי התעללויות/מערכת וואלה!

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד שלוש עובדות גן בחולון בגין תקיפה והתעללות של עשרות פעוטות. השלוש, מלכה מלול (60) מתל אביב, אליזה כהן צמח (45) ונור שילוח (36) מחולון, הואשמו בסעיפים של התעללות בחסר ישע, תקיפת קטין וגרימת חבלה. בהקלטות מהמקום נשמעו העובדות קורות לילדים "תישרף באש הגיהנום" ומכנות אותם "מלאך מוות".

מכתב האישום שהגיש עו"ד יהונתן טל לבית המשפט המחוזי בתל אביב עולה כי בשנת 2022 עבדו השלוש בגן הפרטי "בימבה" בחולון, בו היו כשלושים פעוטות. מלול שימשה כמנהלת הגן וכמטפלת בגן. כהן צמח עבדה בגן כמטפלת, ושילוח עבדה בגן כסייעת. לפי כתב האישום, הן תקפו פיזית פעוטות בתדירות יומיומת.

בין היתר העובדות אחזו בפעוטות בחוזקה, גררו אותם, הטיחו אותו על הרצפה ועל חפצים, הניפו, השליכו ובעטו בהם. בנוסף, בכתב האישום צוין כי השלוש "השליטו אווירה של פחד בגן, ונהגו בפעוטות כאילו היו חפצים".

גננת וסייעת במעון בחולון נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות 16.06.22. ללא, עיבוד תמונה
גן ילדים/עיבוד תמונה, ללא

"כל נאשמת היכתה את הפעוטות, על דעתן ובהסכמתן של הנאשמות האחרות, לעיתים אף ביחד. על רקע מעשיהן של הנאשמות, סבלו חלק מהפעוטות מהפרעות שינה, מהפרעות אכילה, מהתקפי זעם ומהתפרצויות אלימות", צוין.

כתב האישום מגולל מסכת של כ-300 מקרי תקיפה והתעללות בילדי הגן. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לאיסור עיסוק עד תום ההליך, במסגרתה ביקש עו"ד טל לאסור על הנאשמות לעסוק בטיפול והשגחה על ילדים וציין "המשיבות, באופן עקבי ושיטתי, היכו פעוטות בגן, על בסיס יום יומי תוך ניצול יחסי התלות של הפעוטות בהן, והעובדה כי הפעוטות חסרי הגנה".

במקביל, כתב אישום נוסף העוסק בתקיפת חסרי ישע הוגש היום בבית המשפט המחוזי בלוד נגד סייעת בהוד השרון בגין מאות מקרי התעללות בתינוקות בני פחות משנה. כתב האישום מגולל מסכת של יותר מ-350 מקרי תקיפה והתעללות.

מכתב האישום עולה כי היא נהגה להכות, לטלטל, למשוך, לצבוט ולהטיח את הפעוטות בתינוקייה, במאות מקרים שונים, תוך שהיא מתעלמת מבכיים. בזמן שהם בכו וניגשו אליה, היא התעלמה מהם תוך שהיא משתמשת בטלפון הסלולרי שלה או מציירת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"אפשר היה למנוע הכול"

"מדובר ביום קשה מאוד להורים שנחשפים למעשים מזוויעים, אלימות קשה מצד אלו שאמורות להגן על הילדים שלהם", מסרו במטה המאבק למען הילדים, המלווה את ההורים בשני המקרים. "המצלמות מתעדות כל רגע ביום של הילדים הללו ואת מה שהן עוללו להן ובזכות כך יש כתבי אישום. אך אם יתוקן החוק שמוביל יו"ר הקואליציה אופיר כץ לכך שהמצלמות יהיו בגישה כלשהי להורים, אז מראש המעשים הללו היו יכולים להימנע", נמסר.

עוד אמרו ההורים כי "האם שר החינוך מבין שיש פה מציאות מטורפת ובלתי נתפסת ששני כתבי אישום מוגשים ביום אחד? גן בינבה חולון שהוגש לאחר כמעט שנה וגן סיגל הוד השרון שהוגש כתב אישום תוך חודש בלבד. המעשים בשני המקרים קשים מנשוא והגיע הזמן ששר החינוך קיש יבין שמה שחשוב כאן הם הילדים בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully