וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייעת מגן בהוד השרון מואשמת במאות מקרי התעללות בתינוקות

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 14:22

כתב אישום הוגש נגד עובדת "הגן של סיגל" בהוד השרון ולפיו היא ביצעה יותר מ-350 תקיפות בפעוטות. מהאישום עולה כי היא נהגה להכות, לטלטל, למשוך, לצבוט ולהטיח את הפעוטות בתינוקייה, תוך שהיא מתעלמת מבכיים

בווידאו: כתב אישום נגד הסייעת המתעללת מהגן של סיגל בהוד השרון/מערכת וואלה!

כתב אישום הוגש היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בלוד נגד הסייעת רואן אעבד אל-חי מ"הגן של סיגל" בהוד השרון בגין מאות מקרי התעללות בתינוקות בני פחות משנה. כתב האישום מגולל מסכת של יותר מ-350 מקרי תקיפה והתעללות. במקביל, הוגש כתב אישום נגד שלוש גננות מגן בחולון, בגין תקיפת 34 פעוטות.

מכתב האישום עולה כי היא נהגה להכות, לטלטל, למשוך, לצבוט ולהטיח את הפעוטות בתינוקייה, במאות מקרים שונים, תוך שהיא מתעלמת מבכיים. בזמן שהם בכו וניגשו אליה, היא התעלמה מהם תוך שהיא משתמשת בטלפון הסלולרי שלה או מציירת.

באחד המקרים, על פי כתב האישום, היא סטרה בחוזקה לפעוט ששכב על מזרון והרים את ראשו עד שפרץ בבכי. שית דקות לאחר מכן, היא בעטה בו כשעברה לידו. למחרת, הרים הפעוט את ראשו שוב, והסייעת בתגובה הכתה אותו בראשו, כיסתה את כולו בשמיכה ואז הכתה אותו שוב. כשסיימה להתעלל בו, הכינה לעצמה שתייה ויצאה לחצר.

כך, מתואר בכתב האישום, היא נהגה להתעלל בו מדי כמה ימים באופן קבוע ובאכזריות בלתי נתפסת, תוך שהיא מכה אותו ומשליכה אותו לרצפה כשפניו כלפי מטה.

בדיון שנערך בעניינה בשבוע שעבר, טענו הורי התינוקות כי מדובר באישה מסוכנת. "אם היא מסוכנת לילדים היא מספיק מסוכנת לציבור", אמר שי, אב לשני ילדים בגן. "העובדה שהיא יכלה להתעלל בחסרי ישע, מאות מקרים מתועדים ונוראיים, יותר ל-70 סרטונים בילדה שלי, לא יכולה לאפשר אפילו לשקול לשחרר אותה למעצר בית. זרקו את הבת שלי למרחק שני מטר. היא הטילה אימה על הילדים האלה".

לדבריו, "האישה הזאת פגעה בכל כך הרבה ילדים על כלום, רואים אותה ניגשת ומחטיפה מכות רצח לתינוק בן עשרה חודשים על כלום ושום דבר רק משום שהיה שם".

"אפשר היה למנוע הכול"

"מדובר ביום קשה מאוד להורים שנחשפים למעשים מזוויעים, אלימות קשה מצד אלו שאמורות להגן על הילדים שלהם", מסרו במטה המאבק למען הילדים, המלווה את ההורים בשני המקרים. "המצלמות מתעדות כל רגע ביום של הילדים הללו ואת מה שהן עוללו להן ובזכות כך יש כתבי אישום. אך אם יתוקן החוק שמוביל יו"ר הקואליציה אופיר כץ לכך שהמצלמות יהיו בגישה כלשהי להורים, אז מראש המעשים הללו היו יכולים להימנע", נמסר.

עוד אמרו ההורים כי "האם שר החינוך מבין שיש פה מציאות מטורפת ובלתי נתפסת ששני כתבי אישום מוגשים ביום אחד? גן בינבה חולון שהוגש לאחר כמעט שנה וגן סיגל הוד השרון שהוגש כתב אישום תוך חודש בלבד. המעשים בשני המקרים קשים מנשוא והגיע הזמן ששר החינוך קיש יבין שמה שחשוב כאן הם הילדים בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully