וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי הצפון קוראים להעביר את הלחימה מעבר לגבול: "לא ניתן לחיזבאללה לנצח"

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 10:36

אורי קלנר, יו"ר המועצה האזורית גולן, התראיין לרדיו 103FM והתייחס למצב הקשה בצפון, יממה לאחר שזוג הורים נהרגו מירי חיזבאללה לרמת הגולן. "אנחנו דורשים חודשים ארוכים ממשלת ישראל ומצה"ל את הדרישה הכי בסיסית ופשוטה. תקבלו החלטות ותגנו עלינו"

בווידאו:סרטון רחפן חזבאללה חלק ב בבסיסי רמת הגולן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

אורי קלנר, יו"ר המועצה האזורית גולן, התראיין הבוקר (רביעי) לרדיו 103FM, והתייחס לאירוע הקשה שאירע אתמול ברמת הגולן במהלכו נהרגו זוג הורים מירי חיזבאללה, ושיתף במצוקת תושבי האזור. קלנר סיפר כי שני ההרוגים היו חברים טובים והורים מדהימים, ודיבר על הקהילה ועל חוסנה גם בימים קשים.

"מועצה אזורית גולן ותושביה עם חוסן גבוה", אמר. "יש החלטה עקרונית שלא ניתן לחיזבאללה לנצח. אנחנו עסוקים בלחבק את המשפחה, ולהיות איתם בשעות הקשות שלהם. אנחנו מלווים את הקהילה שהיא המעגל הראשון שתומך במשפחה. במעגלים הנוספים אנחנו עובדים על חיזוק הפן הקהילתי כדי שנוכל להמשיך קדימה יותר חזקים".

נפילת רקטה בגולן 9 ביולי 2024. ללא קרדיט, אתר רשמי
זירת נפילת הרקטה ברמת הגולן/אתר רשמי, ללא קרדיט
נפילת רקטה בגולן 9 ביולי 2024. ללא קרדיט, אתר רשמי
נפילת רקטה בגולן 9 ביולי 2024/אתר רשמי, ללא קרדיט

קלנר הוסיף: "אנחנו דורשים חודשים ארוכים ממשלת ישראל ומצה"ל את הדרישה הכי בסיסית ופשוטה. תקבלו החלטות ותגנו עלינו. זה נראה לי הדבר הכי בסיסי לקיום של יהודים כאן בארץ ישראל אחרי תשעה חודשים של מלחמה".

בהמשך הדגיש את חשיבות הישארות תושבי הגולן בביתם: "מה אומרים לתושבים? זאת שאלה שאנחנו מתחבטים בה כל הזמן. אני לחמתי ב-7 באוקטובר וראיתי מה קרה בכפר עזה. אנחנו נגן בכל האמצעים על התושבים שלנו. אם אנחנו לא נהיה פה, המחבלים יימצאו בירושלים ובתל אביב, לכן צריך להעביר את הלחימה אל מעבר לגבול. אפשר לעשות את זה, אם המדינה רוצה היא עושה את זה. גם צה"ל יודע לעשות את זה".

לסיום ביקש להבהיר כי "כשאימא שולחת את הילד שלה לבית הספר היא לא צריכה לחשוב פעמיים אם תהיה אזעקה בדרך או שיפגוש אותו איזה טיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully