וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות דרמטית בחקירת רצח הסוהר ליד ירושלים

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 10:53

אבני, איש שירות בתי הסוהר, נמצא שלשום דקור ומחוסר הכרה בביתו בגבעון החדשה שבבנימין. לוחמי כיבוי להצלה חילצו אותו מהבית שעלה באש, וצוותי מד"א קבעו את מותו במקום. הלווייתו תיערך היום בשעה 14:30 בבית העלמין במבואות חרמון

יוחאי אבני, איש שב"ס שנמצא מת בביתו בגבעון החדשה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נמצא דקור ומחוסר הכרה בביתו. יוחאי אבני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

התפתחות דרמטית נרשמה בחקירת רצח סוהר שב"ס יוחאי אבני בבנימין. אבני, איש שירות בתי הסוהר, נמצא שלשום דקור ומחוסר הכרה בביתו בגבעון החדשה שבבנימין. לוחמי כיבוי והצלה חילצו אותו מהבית שעלה באש, וצוותי מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותו במקום. הלווייתו של יוחאי, שהותיר אחריו הורים ושלוש אחיות, תיערך היום (רביעי) בשעה 14:30 בבית העלמין במבואות חרמון.

היישוב שבו גר יוחאי, גבעון החדשה, ממוקדם בפאתי גבעת זאב בתוך מובלעת כפרים פלסטיניים עוינים. בהמשך אנשי שב"כ הגיעו לזירת האירוע כדי לבחון האם מדובר ברצח על רקע לאומני. בערכת מצב שקיים ממ"ז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. כמו כן הורה ממ"ז ירושלים על השלמת פעולות מהירות וסריקות במעגלים קרובים ורחוקים.

חברו של יוחאי ספד לו אתמול ברשתות החברתיות: "יוחאי, אח יקר שלי שותף שלי. אתמול היה אמור להיות בשבילי יום שמח אבל לצערי הוא התרסק בשנייה שהודיעו לי את הבשורה המרה. בן עוולה לקח אותך מאיתנו לקח את הבנאדם הכי ערכי וטוב שפגשתי מימיי. אני מדמיין לעצמי את הסיטואציה ובטוח שנלחמת עד טיפת הדם האחרונה שלך כיאה לך אחי. היו לנו המון תוכניות לעתיד אני מבטיח לך שאממש אותם בשבילך ואזכיר אותך ובכל מקום אפיץ את שמך, את המקצועיות שלך ככלבן ולוחם בחסד עליון".

עוד כתב חברו: "אני זוכר כמה לקחת קשה את מותו של וולה כלבך האהוב שהיית איתו המון שנים. זה ציני אבל עכשיו אתה גם תדאג לו למעלה, לעולם לא נפרדים. אני בטוח שמדור בעליי חיים ימשיכו לתמוך במשפחה וידאגו לקאלו שכל כך אהבת ויש על מה. חבר שלי לא ידעתי שלפניי שבוע וחצי תהיה הפגישה האחרונה שלנו אבל לשמחתי זכיתי לפחות להיות איתך כמה שעות".

  • עוד באותו נושא:
  • שב"ס
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully